biz şok,biz iptal,biz vefat

81 12 6
                                    

biz birbirimize düşman düşman bakarken yanımıza 30 35 yaşlarında sevimli bir kadın geldi "evet çocuklar etrafımda daire olun" hepimizin kadının etrafında daire olduk evet çocuklar size kamp hakkında bilgi vereceğim ben Ceyda hepimiz hazırsak başlıyorum öncelikle bildiğiniz gibi diğer bir konu eğitmenlerimiz, Eğitmenlerimizin hepsi kendi konusunda ihtisas yapmış, uzun yıllardır birlikte çalıştığımız, deneyimli, Pedagojik Formasyon ve Okul öncesi eğitim almış, iletişimi kuvvetli, Spor Akademisi mezunu kişilerden oluşmaktadır.

Kamptaki Bir Günümüz

08:00-08:30 Kalkma ve kişisel temizlik

08:30-08:45 Sabah sporu

08:45-09:30 Kahvaltı

09:45-11:30 Su sporları bunlar sörf, banana, ringo, dalış eğitimi vb şeyler 11:45-12:30 Otele dönüş ve dinlenme

13:00-13:30 Öğle yemeği

13:30-15:00 Dinlenme

15:00-16:15 Spor aktiviteleri bunlarda voleybol basketbol futbol yüzme gibi şeyler 16:30-17:30 yarışma

17:30-19:30 keşifler ve isteğe bağlı altarnatif sporlar

19:30-20:00 Akşam yemeği 20:30-22:30 Gece animasyon eğlenceleri ve disko

23:00-00:00 Odalara çıkma ve yatma için hazırlık bu sene planda bir değişiklik yaptık ve yatma saatlerinize pek karışmamaya karar verdik.Gençlik Kampı Aktivitelerimiz

Su Sporları Aktiviteleri: Banana - Sörf - Ringo - Dalış Eğitimi - Kano...

Alternatif Sporlar: Paintball - Trekking - Dağcılık - Survivor Oyunlar - Bisiklet - Navigasyon -Oryantiring-Yüksek parkur-İzcilik Kampçılık...

Spor Aktiviteleri: Binicilik - Yüzme - Futbol - Basketbol - Okçuluk - Plaj Voleybolu...Gece Aktiviteleri: Kamp Ateşi - Kovboy Gecesi - Animasyon & Yarışmalar - Açık Hava Sineması - Disco - Karaoke - Playback...Gençlik kampları denilince akla ilk gelen şeylerden biri aktivitelerle birlikte harcanan enerjilerdir. Haliyle kampçılarımızın kaybettikleri enerjiyi sağlıklı şekilde yeniden almaları için yemek listelerimiz uzman diyetisyenler tarafından hazırlanmaktadır. Yemeklerde kalite standartlarına sahip Türkiye'nin köklü markalarının ürünleri tercih edilmektedir. Beslenme programımız günde üç öğün hazırlanan ana yemeklerimizin yanı sıra aperatif öğünlerle de desteklenmektedir sağlık konusundada korkunuz olmasın çocuklar revirlerizde doktorlarımız ve hemşirelerimiz size her konuda yardım edecektir ayrıca şehir merkezine çok uzak değiliz bu yüzden herhangi bir şeyde panik olmanıza gerek yok Kampçılarımızın emniyeti otel güvenliği tarafından sağlanacak kmap ateşine gelirsek seçilen kamp yerleri daha önce rehberler tarafından belirleniyor. yani organizasyonun her aşaması planlı ve bilinçli. seçilen kamp yerleri genellikle su kaynaklarına yakın ve zemin açısından çadır kurmaya elverişli bölgeler. kamp yerleri kurulurken katılımcıların da bu faaliyetlere katılması sağlanıyor, amaç tura katılanların kendilerini olası olduğunca doğaya yakın hissetmelerini sağlamaktıdır ve eğitmenlerimizle planlı bir şekilde yakılacaktır şimdiden hepiniz hoşgeldiniz şize dağıtılan kağıtta odalarınız onar kişiliktir ve oldukça geniştir akşam hoşgeldiniz

partisinde görüşürüz şimdi bira dinlenin hepiniz hoşgeldiniz"kadının konuşması bitip gittiğinde başka bir kağıt geldi kağıtta yazan isimlere baktım; kainat çevren, biricik akay, gece ertürk, gökçe solmaz, mısra taşçı, ilkim okur,ilkin okur,kamelya erbay , efsa yıdırım,selin şen allahım nolur o ilkim oilkim olmasın diye dua ederek görkem in kağıdını elinden aldım isimleri okumaya başladım; buğra atan, efe durak, görkem durmaz, utku erez, savaş polat, göktuğ ozansoy, çağan öztuna, enes özbey, baran çetin,kağan çalışkan "şimdi şıçtık" dedim kafamı kaldırdığımda sabah dövdüğmüm mal bana bakıyordu ona dil çıkardım gözlerini devirdi "göte giren şemsiye açılmaz kanka belki onlar değildir"dedi efe ve bavulunu alıp ilerlemeye başladı diğerleride gidince mecbur kızlarla bizde odaya gittik "bakın kızlar onlar bulaşmadığı sürece bulaşmıyoruz"dedi biricik "zaten sayıca bizden azlar"dedi gece kafamızı salayıp içeri girdik eşyalarını yerleştirmeye başlamışlardı bizde eşyalarımızı yerleştirdik akşamki parti için hazırlanmaya başladık."nasılım nasılım"diye tuvatten çıktı adının kamelya olduğunu düşündüğüm sarışın geceyle çok benziyorlardı "bu nasıl "dedi gece bu sefer ikisi birbirlerine baktı aha kavga geliyor derken "bence diğerini giy "dedi kamelya "sende güzel olmuşsun "dedi gece 2 saat sonra hepimizhazırdık.ben deri siyah şorutmun üstüne beyaz transpan bir gömlek giyip içine siyah deri iç çamaşırımı giydim siyah topuklulularımı giyip sabahtan ördüğüm sarı şaçlarımı açıp elimle şekil verdim kremlede biraz kabartıktan sonra çok abartılı olmayacak bir göz makyajı yaptım kırmızı rujumuda sürdüğümde hazırdım. biricik benim aksime nar çiçeği renginde uzun bir elbide giydi altına sandelletlerini giyip şaçlarını yandan ördü hafif bir makyajla çok sevimli durdu. gece beyaz mini altı hafif balon olan bir elbise giydi altına siyah topuklularını giydi şaçını altan at kuyruğu yapıp yana attı hafif bir makyajla güzel gözüküyordu.gökçe bordo bir etek giyip üzerine siyah omuzları yırtık bir gömlek giyip eteğin içine soktu siyah topuklu giydi şaçlarını üsten at kuyruğu yaptı ve koyu birgöz makyajı yaptı dudaklarınada hafifçe bordo ruj sürdü baya güzel olmuştu mısra beyaz sırt dekoltesi olan uzun bir elbise giydi altına beyaz sandalet giydi şaçlarını topuz yaptı hafif bir makyajla hepimiz hazırdık partinin olduğu yere gittik disco da olucaktık içeri girnce Willy William-ego daha yeni başlamıştı o kalabalıkta bizimkileri bulduk deli gibi içmeye başladık sanki içtikçe eğlence artıyordu gecenin sonlarına doğru sabah kki kadın çıkıp uzun bir konuşma yaptı ama sadece hoşgeldiniz kısmını anladım dışarı çıktığımızda efe kaldı diye onu beklemeye başladık gelen giden olmayınca efeyi kapının önünde otururken gördüm bizimkileri dürtüp o tarafa tekrar gittik efenin yanına gelince "efe kanka iyimisin hadi kalk gidelim "dedim "kainat ben aşık oldum" "kime" dedik hepimiz aaynı anda "sarışına" diyip olduğu yerde sızdı biz şok biz iptal biz vefat.
Multimedia da efe

KampHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin