Darkness.

542 5 6
                                    

Çok sinirliyim. Kuzenim Skyler mesajlarıma cevap vermiyor ve 30 dakika önce burdan beni alması gerekiyordu. Eve nasıl gideceğimi bilmiyorum ve korkmadığımı da söyleyemem. Saat 09:42PM ve ben havaalanınında Skyler'ı bekliyorum taksiye bincek paramda yok napıcağımı bilmiyorum... Çantamda bi yerlerde Skylerın evinin adresi olcaktı, kendi başıma gitmek zorundayım. Ama bunu sana ödeticem Skyler... Etraf sessiz ve sakin buraları hiç bilmediğim için eve gitmek gerçekten zor olucak. En sonunda Skyler bir mesaj attı. 

Skyler : Hey Alexandra, üzgünüm bebeğim biraz gecikicem tam adresini ver bana sakin bi yere gitme.

-"Nerede olduğumu bilmiyorum bir çıkmak sokak sanırım etraf karanlık ve motorlu adamlar var korkuyorum skyler çabuk gel."

Skyler : Alex ordan hemen ayrıl ve bir caddeye falan çık yalnız kalmamaya çalış ben hemen geliyorum. tam olarak nerdesin?

-....

Skyler : Hey alex ordamısın?

X : Hey güzelim dur orda.

- "Siz kimsiniz, ne istiyosunuz?"

X : Tanışırız yavrum daha sabaha kadar zamanımız var.

Çok korkuyorum nasıl çıkacağım burdan bilmiyorum. Ama tek dileğim burdan bir an önce kurtulmak. Adamlardan biri kolumdan tutup beni çekiştirdiği bir anda birden birisi çıktı ortaya, adamları bir kenara çekip birşeyler fısıldadı. Ve motorlarına binip gittiler. Ona teşekkür etmek için yaklaştığım anda kuzenim Skyler göründü hemen yanıma koşup sarıldı bana ve bir şeyimin olup olmadığını sordu. Onu bırakıp etrafıma baktım ama "O" gitmişti. Onu tekrar görüp görmiyeceğimi çok merak ediyordum. 

    Skyler arabaya bindirdi ve kapımıda sıkıca kapattı. Yolda hiç konuşmadık nerdeyse, kendisini suçlu hissettiği belliydi. Tam konuşucak derken birden vazgeçiyordu. Ve birden sessizliği bozup;

- "Ee skyler söyleyeceğin birşeyler yok mu?" diye sordum.

Skyler : Bak Alex, herşey benim hatam kabul ediyorum ama Abby (Skyler'ın kız arkadaşı.) ile kavga ediyorduk ve onu bırakıp gelemedim. Gerçekten özür dilerim.

- "Önemli değil şapşal." diyerek saçlarını karıştırdım :) 

En sonunda eve gelmiştik, kocaman bir bahçesi vardı. Skyler kendini affettirmek için yine kapımı açıp elimden tutarak beni arabadan indirdi. İçeri girdiğimde direk banyonun yerini sordum duş alıp yatmak istiyordum. Hiç dinlenmeden geldiğim ilk günden okula gitcektim :( skyler banyoyu ve odamı gösterdi. Çantalarımı dolaplara yerleştirdim ve banyoya yöneldim. Geceliğimi giyip yatağa uzandım. Aklıma gelen ilk şey ise O'ydu. Adını bile bilmiyordum... Ama saçları gözleri bakışları herşeyi aklımdaydı.

   Bir telaşla yataktan fırladım Skyler ve Kevin (ev arkadaşımız) karşımda bana bağırıyorlardı. Uykulu gözlerle dediklerini anlamaya çalışıyordum. Giyinip aşağı indim tam kahvaltıya oturucaktım ki Skyler kolumdan tutup dışarı çıkardı  "Geç kalıyoruz uykucu okulda devam edersin." Beni sınıfa götürdü ve istediğim bir yere oturmamı söyledi. Kendisi Abby ile oturuyordu. En arkada birisi dikkatimi çekti... AMAN TANRIM! İnanamıyorum bu O'ydu. O olduğuna emindim. 

Darkness.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin