Malam...
Baekhyun akhirnya dapat tidur didalam biliknya dengan lena...
Keesokkan harinya...
"Baekhyun.. Baekhyun..."sica membangunkan baekhyun.
"Wae?"tanya baekhyun mamai.
"Kajja... Makan"ajak sica.
"Ok.... Sebelum makan.. saya pergi mandi dulu."kata baekhyun lalu bangun dan mengambil tuala.
"Ok..."sica keluar dari bilik baekhyun.
Baekhyun ke bilik air dan sica bermain dengan hyunnie..
"Hyunnie..."sica memanggil hyunnie dan banyak kali mencium pipi hyunnie.
"Jangan cium hyunnie.. Banyak sangat nanti bibir bengkak"kata baekhyun apabila melihat sica mencium hyunnie setelah selesai mandi.
"Biarlah... Geram eomma tau"kata sica pada hyunnie. Baekhyun mengeleng kepala lalu pergi ke dapur.
Sica melihat baekhyun sudah ke dapur.
"Appa.. Sibukkan"kata sica pada hyunnie.. Hyunnie ketawa lepas.
Baekhyun sedang makan....
Ting... Tong...
Ada seseorang menekan loceng.Sica terkejut lalu pergi ke dapur untuk mendapatkan baekhyun.
"Baekhyun... Ada tak awak minta kawan awak datang?"tanya sica sambil mendukung hyunnie.
Baekhyun selesai makan."Sica... Ini saatnya kita berlakon sica."kata baekhyun.
"Uh.."sica masih panik.
"Jom.. Dan bagi saya hyunnie... Dan awak buat macam awak bermain dengannya."rancang baekhyun.
"Okay.."kata sica sambil memberi hyunnie pada baekhyun lalu mereka kearah pintu.
Mereka Berdua pun membuka pintu. Baekhyun mendukung hyunnie manakala sica bermain jari hyunnie.
Diluar ada seorang wartawan.
"Oh.. Anyeong... Adakah saya menganggu masa kamu bertiga?"tanya wartawan itu.
"Oh.. Tidak"kata baekhyun. Sica berhenti bermain dengan hyunnie.
"Masuklah.."suruh sica lalu wartawan itu pun masuk
"Oppa.. Sica buat air dulu.. Oppa layan dia dulu ok." cadang sica.
"Okay.."kata baekhyun. Sica ke dapur manakala baekhyun ke ruang sosial bersama wartawan.
"Duduklah"suruh baekhyun sambil mendukung hyunnie.
"Oh.. Gomawo..boleh saya wawancara tentang status awak dan jessica?"tanya wartawan.
"Ya... Bila-bila masa pun boleh"kata baekhyun. Sica pun datang dengan 2 gelas air.
"Silakan.."kata sica lalu mengambil hyunnie dari baekhyun.
"Gomawo.."kata wartawan.
"Cheonma"kata sica.
"Baiklah... Saya akan mulakan.. Apa nama anak kamu berdua?"tanya wartawan.
"Namanya ialah byun hyunnie"kata baekhyun.
"Umurnya?"tanya wartawan.
"Umurnya sudah masuk 4 bulan"kata sica.
"Oh.."wartawan itu mengangguk faham dan mencatat.
"Satu berita sensasi apabila kami dikejutkan tentang berita kamu berdua di mall dan kamu mengatakan yang kamu sudah berkahwin... Bila kamu berdua berkahwin dan kenapa kami tidak perasan tentang hubungan kamu?"tanya wartawan.
YOU ARE READING
~Complete~Because Of This Baby
Fiksi PenggemarKisah Ini Mengisahkan Tentang Seorang Pelajar Perempuan Sekolah Menengah Yang Sangat Popular Dengan Kebijaksanaan Dan Aktifnya Dalam Bidang Sukan. Tetapi Semuanya Berubah Apabila Ianya Terkait Dengan Seorang Bayi Yang Ditinggalkan. Pelajar Perempuan...