2.

1.9K 67 3
                                    

Ještě že odešli. Iwaizumi mi řekl že se necítí dobře takže si šel lehnout. Já mu jdu pro černý čaj a na večeři. Vzal jsem si rohlík co tam byl. Cestou do Iwaizumiho pokoje jsem zabloudil. Naštěstí jsem ho pak našel. Dal jsem mu čaj na stůl a popřál mu dobrou noc. Pokoj jsem měl naproti němu. Otevřel jsem dveře a tam stál ON.. Ten zmetek z Nekomy! ,,Co tu chceš?" řekl jsem velice ,mile'. Jeho žluté oči mě pozorovaly od hlavy až k patě. Pak se usmál při kráčel ke mě zabouchl za mnou dveře. Zamknul je a klíč si dal do kapsy. ,,Co si myslíš že děláš?!" Chytl mě za ruku a přitáhl mě k němu a roku obmotal kolem mého pasu. ,,Jen si vyrovnávám účty zlatíčko." Než jsem se vzmohl odporovat tak mě vášnivě políbil. Já ho odstrčil, ale to mi bylo prd platný. Protože jsem ho asi trochu naštval. Zvedl mě do vzduchu a pak mě položil na postel. Sedl si na moje stehna a svlékl mi triko. ,,Od teď budeš patřit jenom mě!" Zazubil se na mě černovlásek. Naklonil se k mému obličeji chytil mě za bradu a vášnivě mě políbil. ,,Líbáš jako holka Oikawa-san." Řekl mi a já se na něj zamračil. Je sice pravda že je o něco málo větší než já, ale to neznamená že já nemám větší sílu. Pokusil jsem se vstát, ale můj pokus Kurooem ani nepohl. Sakra.. pomyslel jsem si. Proč?.. Proč se cítím tak slabě? ,,Už dlouho po tobě toužím. Oikawa." Řekl upřímně poté se jen olízl a začal líbat můj krk. Bylo to překvapivě příjemné. Bože, nad čím to sakra přemýšlím?! Nejsem gay! Jsem na holky! Kuroo se postupně dostával níž a níž. Na chvilku se zastavil u mích bradavek. Jazykem a rukou okolo nich kroužil. Já říše vzdychal. Bylo to tak příjemné. Poté mě zase začal líbat a už už byl u kalhot, ale z rázu někdo zaklepal a bylo po ,legraci'. Oblékl jsem se a řekl mu aby se schoval ve skříni, dal mi klíče a já odemkl dveře. Stál tam Tsukishima. Co do prdele chce v tuhle noční hodinu? ,,Ahoj Tsukki-chan." Nasadil si brýle a pozdravil. ,,chtěl bych se zeptat jestli nevíš jaký bude zítřejší program." založil jsem si ruce. ,,Promiň Tsukki-chan, ale opravdu nic nevím." ,,Oh,.. Tak tedy.." strčil do mě zabouchl dveře. Už jsem vstával, ale on mě strčil a já zase ležel na zemi. Chytil mě za ruce. ,,Oikawa!" Zaznělo že skříně, která se pak otevřela. Tsukishima se jen otočil a Kurooa probodl pohledem. ,,Zrovna jsem se začal bavit Kuroo." Zavrčel Tsukishima. ,,Odejdi.." řekl Kuroo. Já mezitím vstal, sedl si na postel a začal si číst sportovní časopis. Nastalo divné ticho.. Já se ohlédl a oni už stáli u mě. Dvě obří hory. Oba se tak nějak perverzně koukali na mojí maličkost. Kuroo mě zvedl a při tom pohybu mi chytil obě ruce. líbal mě na krku a na šíji. Pomalu mi sundaval triko a já začal zrychleně dýchat. Zavřel jsem oči nechtěl jsem se na to koukat. Tsukishima si klekl a začal rozepínat kalhoty. Ty pak volně spadly na zem. Jakmile začal dráždit můj penis přes boxerky začal jsem vzdychat. Otevřel jsem oči a Kuroo mi už sundaval triko přes hlavu. Rukama začal dráždit moje bradavky. ,,Nechte mě být.. Tohle opravdu není sranda!" Tsukki mi sundal boxerky a tím jim ukázal můj ztopořelý penis. ,,My to jako srandu nebereme Oikawa-san." Řekl jemným hlasem Kuroo. Tsukki si vložil moji chloubu do úst a začal pomalu pohybovat dopředu a dozadu. Automaticky jsem ho Chytl za hlavu a začal jsem mu do úst přirážet. Nemohl jsem vydat ani slůvko jelikož mě umlčel jazyk Kurooa. Po nějaké době jsem se mu udělal do úst a po obličeji mi stékala slza kterou Kuroo slíznul. Tsukki se zvedl protáhl se a svlékl se totéž udělal i Kuroo. Tsukishima mě zvedl a řekl mi abych byl na čtyřech. ,,A jestli to neuděláš tak to co budeme dělat bude pekelně bolet." Ale než jsme vůbec dělali TU věc tak jsem jim vyhonil a vykouřil.. Ne že by se mi chtělo. Nakonec jsem si stoupl na čtyři a za mě si stoupl Kuroo. Ten do mě po malíčku vnikal. Že začátku to nebylo moc příjemné a taky mi dal čas to rozdejchat, ale pak.. Do mě začal čím dál rychleji přirážet. Stékal po mě horký pot. A s dlouhým sténem do mě vyvrcholil. Jenže tu byl další muž co po mě chtěl abych mu splnil jeho přání. Posadil si mě na jeho klín opatrně ho do mě dostal. Začal mě líbat a já se připojil. Obejmul mě jeho dlouhými pažemi. Měl tak jemnou kůži. Po chvilce do mě vyvrcholil. Vyjel ze mě a lehl si na postel. ,,Jsi tak úzký Oikawa. To se mi líbí." Zasmál se jen tak pro sebe. Kuroo už byl v kalhotách a pak se posadil na postel. Podal mi mé spodní prádlo a tričko. Já se oblékl. Tsukishima se také oblékl. Mezitím mě Kuroo políbil a pak řekl. ,,Bylo to úžasné zlatíčko." Tsukki se už oblečený vrátil mezi nás. Mile jsem se na ně usmál a obejmul je. Nejspíš takovou reakcí nečekali ale taky mě obejmuli. Byl jsem tak šťastný. ,,Ale příště bude ten uke někdo jiný je vám to jasný?" Zašeptal jsem oboum do ucha a nakonec jsme se začali všichni smát. Přeci jen to nebyl ten nejhorší večer co jsem kdy zažil.

MazlíčekKde žijí příběhy. Začni objevovat