Tutar mı tutmaz mı bilmiyorum ama bi kaç arkadaşımdan ve bana bazı şeylerde yardım eden kuzenim Sedef için devam ediyorum hikayemi okuyan herkese teşekkürler beğenmenizi umuyorum.
-
Henry uyanmak istemiyordu yataktan çıkarsa eğer yüzleşmek zorunda kalacağı gerçekleri düşünüyordu. Kimdi o ? Nasıl 2 askeri saniyesinde yere yıkmıştı? Ve en önemlisi o neydi ?
Kafası karışık halde bunları düşünürken babası yanına geldi ve uyanık olup olmadığına baktı.
"Günaydın."
"Ne zaman sabah oldu ?"
"2 gündür baygın yatıyorsun."
Henry şaşırdı, "2 gün mü ?" Şaşkınlığı tüm yüzüne yayılmıştı.
"Seni bekliyoruz, hadi kahvaltıya."
"Birazdan geliyorum."
Henry yüzünü yıkadıktan sonra içeriye kahvaltı yapmaya gitti.
Henry odaya girince Mike ve Miley' nin yüzlerini büyük bir korku ifadesi aldı. Henry temkinli bir şekilde kahvaltı masasına oturdu ve yemeye başladılar.
Yemek biter bitmez babası Henry' yi soru yağmuruna tutmaya başladı. Babasına verecek bir cevabı yoktu çünkü henüz kendine ne olduğunu bilmiyordu.
Onlar olanları çözmeye çalışırken dışardan sesler gelmeye başladı. Henry' nin babası Sam dışarda ne olduğunu anlamak için yavaşça kapıyı açıyordu. Kapıyı açar açmaz bir kız kapıdan içeri daldı. Sam arkasından kapıyı kapatmaya çalışsa da başaramadı çünkü Aeon' un adamlarından biri buna izin vermiyordu. Kızın peşinde olduğunu tahmin ettikleri kişi kapıyı açtı ve bıçağıyla Sam' i yaraladı.
Henry, Mike ve Miley donup kaldı herkes Sam' e ve onu yaralayan kişiye bakıyordu. Mike yerden aldığı sopayı askere doğru savuruyordu Miley eline geçen herşeyi ona fırlatıyordu ve Henry bu boşluktan yararlanıp askerin bıçağını elinden alıp ona sapladı. Henry öfkeden delirmişti bıçak ile askeri 20' defadan fazla deştikten sonra artık onu bıraktı. Sonra kanlar içinde yatan babası ve başında ağlayan kardeşlerinin yanına koştu hemen. Babası Henry' ye;
"Onlara iyi bak, onları canın pahasına koru." Dedi ve gözlerini kapattı.
Üçüde ağlıyordu, sanki hepsi tek ailesini kaybetmişti. Sam onların hem annesi hem babası olmuştu bu yüzden olanı kabullenemiyolardı, onlar için çok zor bir durumdu bu.
Sonra gözler birden yerde baygın yatan genç kıza çevrildi.
Henry önce babalarını uğurlamaları gerektiğini söyledi. Etrafı kontrol ettikten sonra Sam' i dışarı taşıdılar ve onun için bir mezar kazdılar.
İşleri bittikten sonra sıra gizemli kıza gelmişti. Henry kardeşlerini içeri alıp kapıyı iyice kitledikten sonra kızı sandalyeye oturtup bağladı. Ve uyanmasını beklediler.
Saatler geçtikten sonra kız uyanmaya başladı ve ilk söylediği şey "Su" oldu. Henry kıza bir bardak su verdikten sonra soru sormaya başladı;
"Kaç yaşındasın ? Adın ne ? Burda ne arıyorsun ? O adam neden senin peşindeydi ?"
"17 yaşındayım, adım Amara, ailemle saklandığımız yerde bizi buldular tüm ailemi katlettiler beni Aeon için canlı bıraktılar ona götüreceklerdi yolda dikkatlerini dağıtıp kaçtım ve aşağı giden bi yol buldum koşarken bir kapının açıldığını gördüm ve içeri daldım sonrasını biliyorsunuz."
"Hey! Artık beni çözebilir misin? Lütfenn!!"
"Şey... evet tabi çözüyorum."
"Bu arada baban, onun için üzgünüm böyle olmasını istemezdim."
"Bu konu hakkında konuşmak istemiyorum."
"Haklısın üzgünüm."
"Yorgunsundur biraz dinlen daha sonra seninle ne yapacağımıza karar vericez."
Amara' ya yatağını gösterdikten sonra Henry kardeşlerini yanına çağırdı ve ne yapacaklarını konuştular. Artık tek başınaydılar onları koruyacak babaları yoktu. Oda anneleri gibi onları bırakıp gitmişti. Onu ellerinden almışlardı.
Henry ne yapacaklarına karar vermeye çalışırken aynı zamandada aklı Amara' daydı onun yaşındaydı ve çok güzel bir kızdı bu kötü durumda böyle birşey düşündüğü için kendine kızıyor ve kendinden nefret ediyordu. Galiba Henry Amara' ya ilk görüşte aşık olmuştu. Bu son 10 senedir onun gördüğü ilk kız olmasından kaynaklanıyo da olabilirdi. Ne olduğu pek umrunda değildi sadece herşeyin yoluna girmesini istiyordu.
Saat geç olmaya başlamıştı ve artık uyumaları lazımdı çok uzun bir gün geçirmişlerdi. Herkes yatağına çekildi ve bu olanlardan kaçmak için uykuya sığındı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Son Umut
FantasyAçıklamada ne anlatmam gerektiğini tam olarak bilmesemde biraz kitaptan bahsedeyim. Aeon ve askerlerine karşı savaşını anlatıyor. Henüz daha gücünden haberi bile olmayan Henry'nin zamanla gücünü kontrol etmeyi öğrenip Aeon' a karşı insan güçlerinin...