Öhöm Öhöm şimdi size bir tanıtım yapacağım :))
Açelya; Sümüğünü koluna silen,banyo yapmaktan nefret ettiği için saçını hep kestiren,barbie bebekler dururken kurşun asker ve kamyonlarla oynayan,kızlarla ip atlamak yerine erkeklerle misket ve uzun eşek oynayan tatlı mı tatlı olamayacak kadar çirkin bir kız.
Tabiiiiiiii bunlar öncedendi. Ablası Aslı'nın büyük gayretler sarf edip deyim deyindeyse baştan yarattığı bir kıza dönüştü.Rüzgâr; En az Açelya kadar çirkin, aşırı yemekten dolayı yürüyen boğa kadar şişman, yüzü patates tarlası gibi sivilceli ama bunu umursamayan, çikolatayı on metreden tanıyan, kavga edemese de her kavgaya atlayıp abilerini çağıran hobbit.
Tabiiiiii bu da öncedendi.
Şimdi ise Karadağ holdingin ikinci varisi,tüm kızların dibinin düştüğü, çok zor olmasada baya çabayla zayıflayıp kendini yürüyen kasa çevirdi. Gözlüklerden kurtulup ayarlı lensler kullanmaya başladı.Emre; Yılların deneyimiyle çapkınlıkta nam salmış,makarna canavarı, playstation hastası, tabi birde yürüyen meme meraklısı, Rüzgar'ın baş belası.
Tabiiiiiii önceden değil,hep böyleydi.Burak; Mahallenin romantik delikanlısı ve kızların prensi fakat bir o kadar da utangacı.
Gitar çalmayı herşeye değişir,gündüzleri uyumanın gece uyumaktan daha eğlenceli olduğunu düşünür ve karanlıktan nefret eder.Aslı; Açelya'nın yürüyen mankeni. Siyah kalem etek ve hakim yaka beyaz gömlekli edebiyat öğretmeni ve okul yada öğrencileri yokken afet-i devranı.
Berkay; Süpriz :))
Oğuzhan; Açelya'nın biricik abisi. İtalya kuşu. Yurt dışında eğitim görmüş,olgun,sempatik,cool ve yakışıklı beyfendisi. Ayrıca bekar duyurulur :))
Turgay; İnatçı mı inatçı, ne kadar modern görünse de aşırı maço, tuttuğunu koparan, artık tek isteği mutlu bir yuva kurmak olan ama o kişinin hiç olmadığını düşünen sessiz ama bir o kadar da hırçın Karadağ holdingin varisi yakışıklı :))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rüzgar Gülü
RomanceOyun oynamak istiyordum ama yelloz Tuğçe beni aralarına almıyordu. Tabi kim ister benim kadar çirkin bir kızı. Tamam erkek gibi konuşan,dizleri top oynamaktan yara bere olmuş,gözleri pörtlek bir kız olabilirdim ama beni de oyuna alabilirlerdi. Zaten...