3

20 1 0
                                    

-1YIL SONRA-
Bir yılımı Efe Efe Efe diye harcamıştım.Ama en son yaz tatilinde yaptıklarından sonra onla hiç bir geleceğimin olmadığını,onu bir şekilde unutmam gerektiğini anladım. Yeni bir okul dönemine mutlu başlamam gerekiyordu ama ben her zamanki gibi okulun ilk gününe geç kaldım.Büyük ihtimalle müdürün sıkıcı konuşmasını kaçıracaktım.Ne büyük bir kayıp(!)....
****
Sonunda okula varabildim.Bizim kızları gördüm direk yanlarına gittim.Büyük bir kucaklaşmadan sonra sınıfa çıktık.Tam içeri gireceğim sıra Irmak ve Berna beni durdurmaya çalıştı fakat ben hiçbir şey anlamadığım için sınıfa daldım.Sınıfın içinde 2 tane Efe vardı. Şaşırmış bir şekilde bi Efe'ye sonra diğer Efe'ye bakıyordum.En son bu boş bakışlarıma bir ara verip kızlara baktım.Berna beni kolumdan çektiği gibi dışarı çıkardı.Irmak'a ne oluyor dememe kalmadan heyecanlı bir şekilde ''Öykü Efe'nin ikizi Ege bizim okula geçmiş''dedi,'' ama onlar çift yumurta ikizi değiller miydi?'' diye sordum. Berna ''valla bizde öyle sanıyorduk Öykücüm ama değillermiş.''dedi.''kandırıldık yani.'' diyip gülmeye çalıştım ama şok olmuştum.Ben bir tane Efe'yle baş edemiyorken iki- Efe'yle nasıl baş edecektim? Ben bunları düşünürken yan sınıftaki İdil ve Betül'ün yanına gittik.Canlarım ya hepsini çok özlemişim.Koridorda özlem giderirken hocalar gelmeye başladı ve sınıflarımıza dağıldık.Evet Efe'nin ikizi Ege'yle yüzleşme ve tanışma vakti..

Sınıfa girdiğimde Efe benim yerimde oturuyordu yada Ege.Allahım nerden anlayacağım şimdi ben?Yavaşça sıramın yanına gittim.''şe..y yerimden kalkabilir misin?'' dedim.''Sen iste yeter ki tabiki kalkarım, bu arada ben EGE.''diyip göz kırptı.EFE görünümlü EGE bana göz kırptı.Şuan kalp krizinden ölebilirim.Çocuğun suratına boş boş bakmayı kesip''ben de Öykü'' diyip gülümsedim.Sonra Ege Irmak'ın yanı boş olduğu için oraya geçti.Klasik ilk gün işte.
Çıkışta Irmak ve İdil'le aynı dershanede olduğumuz için durakta beklemeye başladık.Ah ne güzel Efe,Ege ve Orhan da geliyordu.Umarım aynı minibüse binmeyiz diye içimden dua ederken bineceğimiz minibüs geldi kızlarla bindik.O kadar dua ettim olmadı hep beraber aynı minibüse bindik.Minibüs o kadar kalabalıktı ki tutunacak yer zor bulduk.Hemen yanımda Ege vardı.Sonunda nasıl ayırt edeceğimi çözdüm, Ege'nin boynunda siyah deri bir ipi olan deniz çapalı kolyesi vardı.Minibüs hareket ettiği sıra çantama cüzdanımı koyuyordum Tutunamadım ve Ege'nin üstüne doğru gitmeye başladım.Ege beni tuttu sonra birbirimize bakıp gülmeye başladık.Bir ara Efe'ye baktım bana ters ters bakıyordu.Hadi ama beni ikizinden mi kıskanıyordu.Ne yalan söyleyeyim bu hoşuma gitmişti .Hadi bakalım Efe bey pişman olma sirasi sende...

Yosun Tutmuş AşklarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin