4

22 1 0
                                    

Sabah okula gitmek için hazırlandım.Kulaklığımı takıp Teoman-Dursun Dünya'yı dinlemeye başladım.Okula yürüyerek gitmeyi seviyorum,uykum açılıyor kendimi daha dinç hissediyorum.Hele ki Teoman dinlediğimde..Neyse acaba Efe şuanda napıyordur veyaaa Efe görünümlü Ege?Bunları düşünürken okula varmıştım.Ders zili çalmak üzereydi.Birden öksürük krizine girdim ve su almak için kantine doğru yöneldim.Bizim kızları gördüm arkalarından gizlice yaklaşıp sürpriz yapmak istedim.Ama son duyduğum cümle beni saklanmam ve dinlemem için uyarıyordu:
İdil''sakın Öykü'ye bunu söylemeyelim kız yazın olanları atlatmamışken bunu öğrenirse yıkılır.''dedi.Ben neyi duyarsam yıkılacaktım ki?Biraz daha yaklaşıp sesleri daha net duymaya çalıştım.Irmak''en yakın arkadaşının böyle bir pislik yaptığını öğrenmek onun en büyük hakkı kızlar''dedi.En yakın arkadaşım?İkizEsra?Esra bana ne kötülük yapmış olabilirdi ki?Bana yapacağı tek kötülük yeni aldığım bordo ruju çaktırmadan benden alması olacaktı. Tam Berna konuşacağı sıra biricik kantinci teyzemiz''yavrum ne istiyon?'' diye bana seslendi ve kızlar beni gördü.Hemen öksürük krizine devam edip''teyze öhöhö bana bi..r öhö su verir misin öhö öhöhöh?''dedim kızlar yanıma gelip iyi misin Öykü diye hep bir ağızdan söylenmeye başladılar.Suyu içtim ve ''evet evet iyiyim hadi zil çalmak üzere sınıfa çıkalım'' dedim. Kafalarıyla onayladılar yukarı çıkmaya başladık.
''ee kızlar napıyorsunuz görüşmeyeli?'' diyip güldüm.Havadan sudan muhabbet etmeye başladık.Şunlara bak ya bana hiçbirşey çaktırmıyorlar.En sonunda dayanamayıp ''yaaa kızlar ben Esra'yı çok özledim haftasonu sinemaya falan mı gitsek?''dedim.Hepsi birden donup kaldı,suratıma boş boş bakıyorlar.Noldu diye sordum. Irmak "bu hafta vizyonda hiç güzel film yok başka bir zaman gitsek daha mantıklı olur'' dedi.Diğerleride aynen ya dedi hep bir ağızdan.Ah hadi ama ben Öykü Aslan bu olayı öğrenmek için elimden geleni yapıcaktım.
Okul çıkışı çarşıya gitmem gerekiyordu.Kulaklığımı taktım ve kendimi Teoman'ın huzurlu sesine bıraktım.Sonra birden karşıdan Efe'nin geldiğini gördüm.Yanında bir kız vardı ama kızın yüzünü saçları kapatmıştı göremiyordum.Hemen köşeye gidip onları gözetlemeye başladım.Esen rüzgar kızın saçını geri ittirdi ve yüzü göründü.Hayır hayır olamaz hayal görüyor olmalıyım Efe'yle elele tutuşan kızın Esra olduğuna inanmıyorum.Hemen telefonumu elime alıp Esra'yı aradım.Telefonun çaldığını farkedince ''ay bir sn. aşkım'' diyip Efe'nin elini bıraktı.Benim aradığımı görünce donup kaldığını görebiliyordum.''Efe,Öykü arıyor napıcaz'' dedi Efe gayet vurdum duymaz bir tavırla ''ya aç aşkım ne olacak bizi görmüyor ya''dedi.Şerefsizler.''Alo efendim bebeğim ne oldu''dedi.''canım müsaitsen buluşalım mı bir kaç alacağım şey var''dedim.''canım çok isterdim ama şaun babamla birlikteyim gelemem.''dedi.''gerçekten babanla olduğuna emin misin''diye sordum gözümden akan bir damla göz yaşını silerken.10-15 sn. boyunca ses gelmedi "alo ordamısın" dedim.''Evet canım babamlayım.''dedi.Daha fazla dayanamadım ve ''Neden?Neden bana böyle birşey yaptın?Neden söylemedin?''dedim.''canım ne diyorsun anlayamıyorum" dedi boğazını temizleyerek.''Bence neyden bahsettiğimi çok iyi biliyorsun''diyip karşılarına çıktım.Esra direk yanıma geldi ve canım gerçekten çok çok üzgünüm ben ben böyle yapmak istememiştim sana söyleyecektim diye birşeyler diyip sarılmaya başladı. Bense hiç tepki veremiyordum sadece Efe'nin gözlerinin içine bakıyordum ama o bakışlarını benden kaçırıyordu.Gözlerim bulanıklaştı etrafı göremiyordum gözlerimdeki yaşları silip eve doğru koşmaya başladım.Böyle birşey nasıl olurdu buna inanamıyordum.Eve girdim çantamı direk yere fırlattım.Kendimi hiç bu kadar kötü ve çaresiz hissetmemiştim.Odama girdim,kendimi yatağa fırlattım ve hıçkırarak ağlamaya başladım.Hani böyle çok ağlarsın ağlarsın ama ağlamak bir çare değildir en iyisi ağırlaşan göz kapaklarını dinleyip uyumaktır ya bende öyle yaptım.Ağlamaktan mahvolmuş bir şekilde uykuya teslim oldum....

Yosun Tutmuş AşklarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin