Sabah gözüme giren güneş ışığıyla uyandım arkama döndüğümde Ege'nin hemen yanımda bana sarılarak uyuduğunu gördüm.Hayır hayır olamaz dün gece biz sahilde birbirimize sarılarak mı uyumuştuk?Dün akşamı hatırladım.3 tekila shot ve 2bira...Sarhoş olduğum için Ege eve gidip annemin azarını işitmemem için Bernalarda kalacağımı söylememi istemişti.Hemen telefonumu açtım.8 cevapsız arama.Berna aramış.Dün anneme onda kalacağım diye yalan söylediğimi Berna'ya söylememiştim.Kesin annem Berna'yı aradı.Bittim ben.Hemen Berna'yı aradım.Telefonu açar açmaz ''Kızım nerdesin sen.Öldüm meraktan.Annene de bende kalacağını söylemişsin.Sana ulaşamamış beni aradı.''dedi.''Ne dedi?sen ne dedin? peki yalan uydurabildin mi? lütfen uydurdurduğunu söyle''dedim.Annem ona yalan söylediğimi öğrenirse bir daha bana inanmaz.Büyük bir korkuyla Bernanın cevabını bekliyordum.''Seni merak ettiği için aramış.Ulaşamayınca da telaş yapmış beni aramış.Telefona seni istedi bende dün akşam partide çok yorulduğunu hala uyuduğunu söyledim.Uyanınca beni arasın dedi''dedi.Derin bir nefes verdim.Rahatlamıştım.Berna nefesimin sesini duymuş olacak ki'' hop dur bakalım.Dün gece neredeydin?''diye sordu.Arkama dönüp Ege'ye baktım hala uyuyordu.''ya şeyy dün gece Ege'yle sahilde uyuduk.''dedim fısıldayarak.''Oha ciddimisin''dedi heyecanlı bir şekilde bağırarak. ''Evet çok ciddiyim''dedim ''ohaaa ne oldu ne yaptınız anlat herşeyi''dedi tekrardan bağırarak.Tam o ara Ege'nin telefonu çalmaya başladı.''Benim kapatmam gerek sonra anlatırım''dedim ve kapattım.Hemen uyuyormuş gibi yapıp yanına uzadım.
Ege telefonun sesiyle sıçrayarak uyandı. Bir küfür patlattı ve telefonu açtı''ne var Efe?''dedi sinirli bir şekilde.Demek arayan Efe'ydi.Hemen yanında uzandığım için Efe'nin telefondan gelen sesini duyabiliyordum.Efe''nerdesin sen dün gece parti sonu ortalıktan yok oldun.Eve de gelmedin.''dedi.''Sahildeyim.''dedi Ege esnerken.Efe''Ne sahili?Kimle birlikte sin?''dedi.'' Öykü'yle birlikteyim.''dedi Ege.''Ne Öykü'sü? O sürtükle mi birlikteydin bütün gece?Naptınız peki aranızda birşey oldu mu bari?''dedi Efe sinirli sinirli gülerken.Ege''Seni uyarıyorum Efe, Öykü'ye sürekli Sürtük demeyi bırak.Ayrıca aramızda birşey olmadı ve olamaz çünkü Öykü öyle bir kız değil.''dedi bağırarak.Efe ''vaaay anlaşılan benim biricik asi ikizim aşık olmuş.''dedi gülerek.Ege''Efe kapa çeneni artık.''diyip küfretmeye başladı ve ardından telefonu kapatıp kumların üstüne fırlattı.Daha fazla dayanamadım uyuma taklitimi bıraktım.''Ne oldu Ege?''dedim. hiçbir şey bilmiyormuş gibi yapmak her zaman zor gelmiştir.''Seni uyandırdığım için üzgünüm.Hadi gel kahvaltı yapmaya gidelim sonra seni eve bırakayım.''dedi sakince.Sanki biraz önce bağırıp küfreden o değilmiş gibi.''peki tamam olur gidelim''dedim.
Kahvaltı yapmaya gittiğimiz yer deniz kenarında ufak bir cafeydi.Siparişlerimizi verdik ve cam kenarındaki masaya oturduk.Boş boş camdan dışarı bakıyorduk.bu sessizliğe bir son verip''sabah niçin bağırıyordun'' dedim.''Efe ya.Odada birşeyi bulamamış,odayı dağıtmış.Birde aramış sabah sabah.sanki uyandığımda çok sinirli olduğumu bilmiyormuş gibi.''dedi.''Hımmm anladım.''dedim.Niye bana yalan söylüyordu ki?Siparişlerimiz geldi ve yemeye başladık.Hiç ses çıkmıyordu.Bu sefer sessizliği Ege bozdu ve ''dün gece çok kötü sarhoş oldun.''dedi gülerek.''suçlu olan sensin.Ben sadece bira içecektim.Verdin elime tekilayı nasıl sağlam kalabilirim ki''dedim gülerek.''1dakika''dedi ve telefonundan bir video açtı gülerek.Kahretsin!Dün gece sarhoş olduktan sonra deli gibi dans ettiğim bir videoydu.Gözlerimi devirdim''çok kötüsün hemen sil şunu''dedim.''Hayır olmaz hatıra.İlk tekilanın şerefine silmeyeceğim.''dedi gülerken.Şuna bak gülüyor birde.''Egeee!sil şunu lütfen ya.''dedim bağırarak.O sıra yan masadaki çift ''sevgililerin kavgasına bakarmısın.Ne kadar tatlılar ve birbirlerine yakışıyorlar.''dedi kadın ardından eşide''tıpkı bizim gibiler bizde çok kavga ederdik gençken.''dedi.Hayır hayır kadın sevgili mi demişti? ''Aaa şeyy siz yanlış anladınız biz arkadaşız.''dedim.Deli gibi kızardığımı hissediyordum.''ah çok pardon gençler'' dedi mahcup bir şekilde.''yok önemli değil.''dedim ve kadına gülümsedim.Egeye doğru döndüm hala daha gülüyordu.Bende bir şekilde o telefonu elime geçirip o videoyu sileceğim görürsün Ege.
Tabaklarımız bitmişti.Kalktık ve hesabı ödedik.Ayağımda hala dün geceden kalma platform topuklularım vardı.Ayaklarım acıyordu.Egenin koluna girdim.Birlikte yürüyorduk.Dün geceden kalma mide bulantısı hala devam ediyordu.
Evin önüne gelmiştik. ''ne kadar beni sarhoş etsende dün gece çok güzeldi.''diyip gülümsedim.''seni sarhoş ettim ama pişman değilim'' dedi sırıtarak.''Görüşürüz Ege''diyip sarıldım.Sonra kapıyı açtım ve arkama dönüp el salladım.''o videoyu silmeyeceğim''dedi gülerek.Kapıyı kapattım.Son dakika giderken beni nasıl da sinir ediyordu. Yukarı çıkıp eve girdim.Kimse yoktu.Annem buzdolabının kapağına ''meraktan öldüm bu notu görünce ara''diye not bırakmış.Aradım partinin nasıl geçtiğini falan merak etmiş.Banyoya yöneldim.Sıcak duşa ihtiyacım vardı.Suyun altına girdim.Dün geceyi Ege'nin sarılışını anımsadım,salak salak gülmeye başladım.Yoksa Ege'ye aşık mı oluyorum? Yok canım olamaz öyle birşey yoksa olabilir mi?Ben ne saçmalıyorum böyle ya!Banyodan çıktım dün gece sahilde uyuduğumuzdan dolayı her yerim tutulmuştu.Daha fazla ayakta durmaya gücüm yetmedi yatağıma uzandım ve uykuya daldım.