ACİL HAT

125 30 4
                                    

Akşam olmak üzereydi . Saat yaklaşık olarak 20:00 ' a geliyordu . Odamı tamamen sigaramın dumanı kaplamıştı . Kendimi toparlamaya çalışırken acil hat telefonu çaldı . Hemen cevap vermeliydim , karşıdaki kişinin yardıma ihtiyacı olabilirdi .Telefonu kaldırdım ve boğuk bir sesle: ' 112 Acil Servis durumunuz nedir ?'
Karşımdaki küçük bir kız çocuğuydu .
' Aaa lütfen yardım edin. Annem bir adamla dışarı çıktı , babam ise işte. Evde kardeşimle beraber yalnızız ve okuldan çıktığımızdan beri birisi bizi takip ediyor . '
Bu diğer çağrılar gibi değildi ; çünkü karşımdaki bir kız çocuğuydu .
' Tamam. Öncelikle sakin olmalısın . Kardeşin ve sen şu anda neredesin ve o adamı şu anda görebiliyormusun ? '
Titrek bir sesle : ' Odamdayız . O adam ise bahçemdeki ağacın arkasında bana bakıyor . Lütfen yardım edin kardeşim ve ben çok korkuyorum . '
Onun korkusunu geçirmek zorunda değildim , mecburdum . ' Aaa bak ambulans ve polis ekipleri yola çıktı sadece 5 dakikana ihtiyacım var bunu başarabiliriz . Kardeşini , kendini ve o adamı tarif etmeni istiyorum . '
Yaklaşık 5 saniye sonra konuşmaya başladı : ' Ben 12 yaşındayım , sarışın ve mavi gözlüyüm . Kardeşim 8 yaşında , sarışın ve kahverengi gözlü. '
Ağlama başladı ve : ' O adam ; yüzünü tarif edemiyorum . Aa hayır yüzünde kesikler var , üzerinde siyah bir tişört ve pantolonu var . Olamaz elinde kanlı bir bıçak var bizi öldürücek. Ölmek istemiyorum , ölmek istemiyorum.'
Kafam patlamak üzereydi , bende korkmaya başlamıştım hem kendimi hemde kızı sakinleştirmek için konuşmaya başladım: ' Aa bak tamda benim kızımın yaşındasın hatta bütün özelliklerinde uyuyor , aynı şekilde kardeşinde tıpkı benim oğluma benziyor . Senden şu anda bulunduğunuz odada bulunan kapıyı kilitlemeni istiyorum ve çevrende masa , sandalye , her ne alet varsa kapının önüne yığmanı istiyorum . Bunu yapabilirsin değil mi?
Telefondan camın kırılma sesi ve ardı ardına çığlık sesleri geldi .Yaklaşık 30 saniye ses gelmiyor sadece tıkırtıları duyabiliyordum .
' Evimiz 2 katlı alt kattan penceremizi kırarak içeri girdi . Dediğin gibi kapıyı kilitledim ve eşyaları kapının önüne yığdım . Sanırım buraya doğru geliyor . Lütfen hızlı gelin ,ölmek istemiyorum... '
' Aa tamam ismin nedir tatlım ? '
Hıçkırarak cevap verdi : ' Mina '
Aman Allahım bu olamazdı karşımdaki benim çocuklarımdı .
' Mina hemen yatağın altına gir babacığın geliyor ve sakın sesini çıkartma . '
Tam yerimden fırlayacakken telefon el değiştirdi. Sadece soluk alıp verme sesi geliyordu.
' Çocuklarımı rahat bırak . Ekipler gelmek üzere sana hemen oradan uzaklaşmanı tavsiye ediyorum ; aksi taktirde olacaklarla yüzleşirsin.'
Kahkaha atmaya başladı .
' Korkuyorsun demi operatör , bana emir verebilecek konumda olduğunu düşünmüyorum. Ne kadar dayanabilirsin ?... '
'Allah kahtetsin . Hat kesildi . '
Hemen dışarı çıkıp arabamla eve doğru hızla yol aldım . Neye üzüleceğimi bilmiyordum ; beni aldatan karıma mı yoksa bir manyağın elinde olan çocuklarıma mı ? Yaklaşık 10 dakika sonra evimdeydim . Benden önce ekipler gelmiş inceleme yapıyorlardı . Hemen üst kata çıktım çocuklarımın başında polisler ifade alıyorlardı . Hemen çocuklarımı kollarımın arasına alarak ağlamaya başladım . Ölüm ilk defa bu kadar yakınıma kadar gelmişti . Gözlerim yaşlı çocuklarımı teselli etmeye çalışırken yerdeki kan izlerini ve sonunda bir not olduğunu fark ettim . Notu elime aldım ve polisler akabinde okumaya başladım :
' Merhaba 15 . Sınıfın küçük , çelimsiz ancak kendini beğenmiş çocuğu . Annemle dalga geçme seslerin hala kulağımı tırmalıyor . Peki beni hatırladın mı ? Ya da dur ben sana hatırlatayım . İntikam vakti geldi . Ne kadar dayanabilirsin ? ' Hiçbirşey anlamamıştım . Ta ki arka sayfayı çevirene kadar . Hepsi benim anaokulu resimlerimden oluşan bir fotoğraf albümü vardı . Albümün son sayfasında ise öğretmenimin cesetinin resmi . Bundan sonraki 13 sayfa boştu ve isimler yazıyordu , benim ismim de vardı . Polisler hepsini delil olarak aldılar . Yaklaşık 2 saat evimi incelediler . Kızım yanıma yaklaşarak söylediği cümleler beni ürkütmüştü : ' Merak etme baba , o adam sadece benimle oyun oynamak istiyormuş . '


NE KADAR DAYANABİLİRSİN ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin