GÖZ

79 15 0
                                    

Mutlak olan kaderde , mutlak olmayan bazı şeyler vardır . İçinize sonsuza dek dehşet saçar .
Allah' ım bu ne kalabalık . Müşterilerin biri gidiyor biri geliyor . Hava kararmaya başlamıştı. Yağmur yağıcak gibi hissediyordum . Bilgisayar başında otururken birden telefonumun çalması ile irkildim . Arayan eşimdi .
' Alo ... Canım . '
Beklediğimin tam tersine telefondaki kızım Ceydaydı . Ceyda 2004 yılında etken doğum ile doğmuştu . Doğuştan iki gözüde yoktu . Evimizin tek çocuğuydu dolayısıyla bir dediğini iki etmezdim .
' Alo Baba ! Baba akşam gelirken bana çikolata ve süt alırmısın ? '
Yüzümde hafif bir gülümseme oluşarak :
' Tabii ki alırım canım kızım . Şimdi çıkıyorum zaten . '
Ofisteki arkadaşlarımla vedalaştıktan sonra dışarı çıktım . Tahmin ettiğim gibi yağmur başlamıştı . Arabama atladım ve direkmen evimize en yakın bakkalın önüne arabayı park ettim . Bakkalda beklediğimin aksine kimse yoktu .
'Kolay gelsin usta . Bana birkaç çikolata ve süt verirmisin ? '
Adamın saçları çok uzundu . Sadece tek bir gözünü görebiliyordum . Öksürerek cevap verdi :
' Bir çift göz versem olmaz mı ? '
Bu da neydi şimdi ? Ne saçmalıyordu bu adam !
Kendime hakim olamadan adama bir yumruk savurdum . İnanamıyorum . Elim adamın içerisinden geçmişti .
' Se se se sen de kimsin lan! '
Boynunu kütletti ve :
' Merak edilecek bir yanımız yok , sıradan biriyiz .
Bahsedilecek kadar özel , bahsi edilmeyecek kadar eskiyiz . Elbet bir gün anlayacaksın Melih .'
Sonrasını hatırlamıyorum ; yere düşerek bayılmışım . Benim başımda duran bakkalın sahibi olduğunu söylüyordu . Ama benim saldırdığım adam bu değildi . Allah kahretsin saat 20:00 da evde olmam gerekirken saat 22:34 'ü gösteriyordu . Konuyu açıp insanları endişelendirmemek açısından olaydan bashetmedim . Çikolata ve sütü alarak bakkaldan ayrıldım .
' Heytt be ! Canım kızım . Bak istediklerini aldım . Ver babana bir öpücük bakalım ! '
Ceyda çok durgundu , vücudu buz gibiydi . Beni öpen donmuş dudaklarından anlamıştım .
' Teşekkür ederim baba .'
Malum saat geç olmuştu .
' Kızım saat geç oldu hadi yatağa . Yarın sana bir süprizim var . '
Hiçbir tepki vermemişti . Sanki bu kız Ceyda değildi . Eşim Esra , Ceydayı yatağına yatırdı.
Başım çok ağrıyordu .
' Esra , başım çok ağrıyor . Saatte geç oldu . Hadi bizde yatalım . '
Eşim başıyla onayladıktan sonra yatağa geçtik . Bayılıp yere düştüğümde muhtemelen kafamı vurmuş olmalıyım ki başım şişmişti . Rüyalara dalmıştım bile .
Ancak rüyada olduğumun farkındaydım. Şu anda Lucid Rüya ' yı yaşıyordum . Karanlık bir odadaydım . Zemin ıslak ve kokuyordu . Bu şey kandı . Odada pencere yoktu . Sadece bir tane kapı ve ameliyat aletleri vardı . Kapının arası aralandı . Tanıyamadığım uzun saçlı birisi bana bakıyordu . Kapıyı iyice açtı ve kendini gösterdi . Bu benim kızım Ceyda'ydı . Ellerinde birşey saklıyordu . Bana doğru yaklaştı ve avuçlarını açtı . Ellerinde iki tane insan gözü vardı.
' Baba , bu gözleri bana takabilirmisin ? Gözleri oyma konusunda ne kadar başarılı olduğunu biliyorum .'
Çığlık atarak uyandım . Sabah olmuştu . Esra ve Ceyda ' nın yan odadan sesleri geliyordu. Hızlı bir şekilde kahvaltımı yaparak dışarı çıktım . Hava bugün biraz daha iyi gibiydi . Arabama bindim ve ana yola çıktım . Giderken gözüme o garip olaylarım yaşandığı bakkal çarptı . Bakkal yanıyordu ; hemde cayır cayır ! Merakımdan gittiğimde içerde kimse yoktu sadece alevler . Yerdeki kağıt parçası gözüme çarptı . Uçuşmasın
diye üzerine taş koyulmuştu . Nottaki yazılar kan ile yazılmıştı , içimden okumaya başladım .
' Merhaba 55 . Gözlere olan zaafını biliyorum , belki hatırlarsın annemin gözleride çok güzeldi . Sence neden Allah kızına gözlerini vermedi ? Belki onada aynı şeyleri yapaniliceğini düşünmüştür . Ama intikam vakti geldi . Ne kadar dayanabilirsin ? '
Notun arkasında benim anaokulu resmim ve öğretmenimin cesetinin resmi vardı . Geri kalan 13 kısım boştu ve isimler yazıyordu .
Sanırım kendim ve ailem için savaşmak zorundaydım .

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 05, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

NE KADAR DAYANABİLİRSİN ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin