Of olamaz . Midem adeta kendi içinde diğer organlarımla kavga ediyordu . Deli gibi içmiştim ve nihayetinde de sızıp kalmışım . Gözümü açtığımda bardaki parıltılı ışıklar gözümü kör etmek , müzik ise başımı patlatmak üzereydi . Yerimden kıpırdayamıyordum . Sanki felç geçirmiştim . Kusucağımı hissettiğim anda bardan dışarı fırladım . Kusmak için bir inşaat buldum ; karanlık ve ıssızdı . Midemi boşalttıktan sonra karanlığın içerisinde birisi belirdi .
Başım döndüğü için kim olduğunu kestiremiyordum . Kelimeleri toparlamaya çalışıyordum . ' Hey sen kimsin ? Benden ne istiyorsun ? '
Ses etmeden bana yaklaşmaya devam etti . ' Cevap ver bana , seni ucube . '
Sinirlenmiş gibi görünüyordu lakin bunu parıldayan kan kırmızısı gözlerinden anlayabiliyordum .
' Aaa bak para istiyorsan al hepsi bu kadar topu topu 35 liram var . '
Ancak isteği para değil gibiydi , daha fazlasını istiyor gibi beni süzüyordu .
' Madem para istemiyorsun , peki benden ne istiyorsun çekil yolumdan ! '
Pis pis sırıtmaya başladı , ardından ise bir kahkaha atarak :
' Ne mi istiyorum ? Gayet güzel bir soru . Anne mi geri verebilirmisin ? Ha ! Onu bana geri getirebilirmisin ! ? '
Hiçbirşey anlamamıştım . Titriyerek :
' Ne demek istiyorsun ? '
Arkasını dönüp ilerlemeye başladı .
' Hey dur gitme !...'
Hey bir dakika bu ses de ne ?
' Kapatıyoruz efendim . Barda sadece siz kaldınız. Yorgun görünüyorsunuz . Taksi çagırmamı istermisiniz ? '
Allah'ım neyseki bir kabusmuş . Nazikce cevap verdim :
' Aaa gerek yok aracım var .
Yinede teşekkürler . '
Sandalyenin üzerine astığım montumu aldım ve bar masasının üzerine 20 lira bırakarak dışarı çıktım . Arabaya bindim . Normal sürede 20 dakikada evimdeydim . Arabada giderken düşünüyordum . Rüyamda gördüklerim ne anlama geliyor ? Yoksa bunlar bir bilinçaltı mesaj mı ? Rüya olmasına rağmen neden bu kadar gerçekciydi ? Ahh sanırın bunları düşünmemeliydim ; gördüm ve bitti . Eve gelmiştim . Kapıda karım karşıladı .
' Nasılsın tatlım , Eren nerde ? '
Uykulu gözlere cevap verdi :
' Çok yorgunum hemen uyumak istiyorum . Eren seni bekledi , uyutamadım . Yatağında seni bekliyor . '
Yanağına bir buse kondurduktan sonra yan odaya geçtim . Oğlumun odasına .
' Eren , uyudun mu aslan parçası ? '
Beni görünce gözleri parıldayarak :
' Babacım !! Hayır uyumadım . Annem geç geliceğini söyleyince bende seni bekledim . '
Yastığının yanına oturarak başını okşadım .
' Babadan bir isteğin varmı evlat ?
Sanki bunu sormamı bekliyordu .
' Bana bir masal anat baba ! '
Başımla onayladıktan sonra ayağa kalkarak kitaplığa baktım . İlk dikkatimi çeken kitabı aldım . ' Ne Kadar Dayanabilirsin ? '
Oğlum birden yataktan fırlayarak bana sarıldı .
' Baba !! Masalı okumadan önce yatağımın altındaki canavarları kontrol edermisin ? '
Bu da neydi şimdi . İçimden gülerek cevap verdim :
' Pekala nasıl istersen .'
İlk olarak Ereni yatırdım ve üzerini örttüm . Yatağın altına eğildim . Ama bu olamazdı yatağın altı daki de oğlumdu . Ağlıyordu .
' Baba lütfen yardım et . Yatağımda birisi yatıyor. '
Hemen Ereni kucaklayarak annesinin yanına götürdüm . Geri döndüğümde ise yatak hiç bozulmamıştı . Sadece yerde bir not vardı . İçimden okumaya başladım :
' Merhaba 99 . Beni hatırladın mı ? Sınıfın aptal , beş para etmez çocuğu . Annemi bir keresinde sınıfa kilitlemiştin hatırladın mı ? Hepsi geçmişte kaldı . Oyun sırası bende . Ne kadar dayanabilirsin ? '
Bu da neydi şimdi . Hiçbirşey anlamaksızın korkmaya başlamıştım . Notun arkasında benim anaokulu fotoğraflarımdan oluşan bir albüm gördüm . Son sayfada ise öğretmenimin cesetinin fotoğrafını . Geri kalan 13 sayfa boştu ve isimler yazıyordu . Benim ismim de vardı .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NE KADAR DAYANABİLİRSİN ?
TerrorBir evlat annesinin intikamı için neler yapabilir ? Birbirini hiç tanımamasına rağmen geçmişte bağlantıları olan 13 kişinin peşini bırakmayan bir lanet . Her hikayede 13 kişiden birisi işlenmektedir . Peki birbirlerini bulduklarında neler olucak ? ...