100 Reasons Why Love MCR

1.4K 159 78
                                    

(Takže úplně na začátek: Je to jen sranda lidi :'D Však sami uvidíte :'D Btw ani jsem tu storku nečetla xD)

Directioneři si napsali storku "Reasons to love Harry Styles" a my, Killjoys, se přeci nenecháme utlačovat! Dámy a pánové, představuji vám 100 důvodů proč milovat My Chemical Romance!

1) Protože je to naše chemická romance! Jednou se zamilujete a chemikálie vám nedovolí odejít!
2) V MCR fandomu si užijete takovou prdel, že minimálně 3x denně umřete smíchy.
3) Když umřete, automaticky se připojujete k Black Parade!
4) Takže se můžete vysmívat obyčejným lidem, že Killjoys nikdy nezemřou!
5) Máme fro fro princeznu!
6) A Mikey pro vás schovává jednorožce!
7) Nikdy nebylo reálnějšího shipu než Frerard. (A to se vyplatí!)
8) Máte teď 4 lidi, které můžete sledovat místo jedné kapely.
( 9) *neovladatelný záchvat pláče*)
10) Jak vidíte, MCR přináší mnoho emocí; Nejen energii nakopat pár lidí do zadku (Na Na Na), nebo naději a pocit, že všechno bude lepší (I'm Not Okay), ale i silný pocit se 317x bodnout do obličeje (protože i to bolí míň než rozpad MCR)
11) V žádné jiné skupině nenajdete 5 stop vysokého, roztomilého kytarystu, který kope lidi a miluje pejsky.
12) Máte deprese? MCR je tu :)
13) Killjoys drží spolu!
14) Killjoys nešíří hashtagy #cutforzyan (sorry ale já fakt nevím, jak se to jméno píše)
15) MCR nejsou pop (A TO SE VYPLATÍ!)
16) Protože Gerard Way měl deprese. Byl závislý na drogách. Na střední se převlékal za holku. A přesto se přes to všechno dostal.
17) ↑Přesně tohle nám dává naději.
18) Killjoys vás nebudou soudit jako ostatní.
19) 'Cuz it's not just a band. It's and idea.
20) Black Parade is the party when the funeral ends.
21) Protože MCR dostali nabídku udělat song do Stmívání a místo toho nazpívali Vampire Money jako protest!
22) Protože Mikeyho nohy :3
23) Když je škola úplně na nic, není lepší způsob to mít všechno někde, než si pustit na plný pecky I'm Not Okay.
24) Gerardovy tweety projasní den.
25) Frankovy tweety projasní den.
26) Protože Danger Days má v sobě příběh Umbrella Academy.
27) Protože každé jejich album je svým způsobem příběh.
28) We were killing before killing was cool!
29) 23. března se vždycky najde pár cvoků stejných jako my s MCR tričkem nebo nápisem "Killjoys will never die" na paži.
30) Když poznáte MCR, pochopíte, že prostě nejde jen tak říct, jaká je vaše nejoblíbenější písnička.
31) They just got so emo they fell apart
32) Protože Gerard je Hesitant Alien a proto nikdy nestárne
33) V písničkách pořád zanechávají myšlenku, aniž by narušili skvělou melodii.
( 34) Moment oni už vlastně... nezanechávají...)
35) Protože lidi, kteří začínali jako upíři skončili s dětskýma pistolkama
36) A to mi dává pocit, že byste měli sakra ty starosti hodit za hlavu!
37) "I mean everybody gets depressed it's totally okay" -Gerard Way
38) Killjoys jsou nejlepší fandom.
39) My Chemical Romance je taková malá záhada.
( 40) Rozpad MCR je taková malá záhada, kterou se můžete zabývat celý život a STEJNĚ VÁM NEBUDE DÁVAT SMYSL!)
41) Existuje 31 827 zdokumentovaných důkazů o reálnosti Frerardu.
( 42) Všechny jsou v mém mobilu.)
43) MCR zahraňuje životy.
44) Díky MCR uvidíte svět jinak.
45) MCR tady bude, až vám nějakej grázl zlomí srdce!
( 46) Oh moment... MCR nám taky zlomila srdce...)
47) Protože členové MCR jsou lidi jako všichni jiní, neserou na fanoušky, nejsou namyšlení a nezpychli slávou, jako například ten vymaštěnec JB.
48) Protože i ti největší úchylové si přijdou na své (Waycest *cough cough*)
49) Protože máme hymnu!
50) Protože MCR fandom z okruhu jednoho kilometru můžete svolat jednou notou na piánu.
51) MCR je skupina, který tě přesvědčí, že je naprosto normální se lišit.
52) MCR je skupina, která tě přesvědčí, že je naprosto super se lišit.
53) Koukněte se na jejich fotky ze střední a podívejte se na ně teď.
54) No není to uklidňující pocit?
55) Pokud Bůh stvořil MCR, dává to trochu naděje, že není zas tak zlej, jak jsme si mysleli ne?
56) Protože se vám nepodaří najít kapelu s kytarama většíma než kytarista.
57) A s kytarystou, co hraje v leže.
58) MCR naučí, jak padat, jak vstávat a jak znovu bojovat.
59) My máme pravou sassy queen!
60) Protože Frank vám ukradne srdce (doslova)
61) Protože Frank vám bude skákat přes střeva
( 62) Ok na tohle ↑ radši zapomeňte :'D)
63) "Yes the chapter is done but it doesn't stop us from making noise"
64) TY ÚZKÝ DŽÍNY!
65) Každý Killjoy vám totiž přizná, že Gerardovi aspoň jednou čuměl na zadek.
66) Maj styl (Deal with it.)
67) I Gerard má styl se svým růžovým boa.
68) I se svým ujetým kostýmem Batmana (a sexy bradavkou)
69) No a co že je Frank malej? Tam kde Bůh ubere, jinde zase přidá...
( 70) "Takže těch dvacet centimetrů, které ho dělí od normální výšky-?" "Přesně tak.")
71) Gerard je originální. (VELMI originální)
72) Můžete si myslet, že Gerard je cvok a já vám něco řeknu; On je cvok.
73) Gerard is savior of the broken, the beaten and the damned.
( 74) A taky sleep lord)
75) Protože hudba drží nad vodou.
76) Protože každá Nell (NelaSyfu) vám potvrdí, že spala s polovinou MCR (A to JE důvod, proč milovat MCR nechci na to nic slyšet :'D)
77) Důvod proč nemilovat MCR:
Number one - nebyla nalezena žádná shoda s hledaným výrazem "Důvod proč nemilovat MCR"
78) Protože i leader nejnebezpečnější emo upíří kapely si dává šlofíka na růžovém polštářku.
79) V našem fandomu je minimum lidí, kteří se prohlašují za fanoušky a znají jen WTTBP a Gerarda (A to se taky vyplatí!)
80) Protože existuje fotka školní ID karty, kterou Frank podepsal a připsal "Fuck school"
81) Gerard sténá v Destroya
82) Když se spojíme, uneseme 5SOS a obětujeme je ďáblu, vzkřísíme MCR zpět!
83) Protože tím získáte další hromadu fanfictions ke čtení.
84) Protože Frank je tak malej, že nedosáhl na rakev v Helena
85) Protože v tom interwievu Frank měl dvě vrstvy rukavic
86) MCR is love, MCR is life
87) Protože nemusíte být emaři, abyste milovali MCR a MCR nikdy nikoho nenutila, aby si řezal žíly (so shut up haters)
88) Protože MCR nás nezachránila... jen nám dala sílu se zachránit sami.
89) Celej život je stres nebo nuda, tak proč si ho něčím nezpříjemnit?
90) Jestli budeš v kómatu, máš jistotu, že až ti pustí Na Na Na, zase se probudíš.
91) Protože jen díky My Chemical Romance se budete cítit jako gerontofilové.
92) Můžete něčím srát sourozence.
93) 'Cause "Turkeys are just fat ugly chickens" -Frank Iero
94) Na Halloween můžete slavit rovnou dvě věci
95) Můžete zabíjet lidi z fandomu pomocí piana a nemusíte ho ani házet.
( 96) Nebo budete tak milosrdní a NEBUDETE NÁM DRÁSAT SRDCE!)
97) "They're gonna try to make you pretty. What you gonna do about it? You're gonna say 'I wanna stay ugly'" -Gerard Way
98) JUST DO IT!
99) Trvalo mi to celý dopoledne, takže bych na vašem místě začala MCR zbožňovat!
100) Opravdu se dá vymyslet 100 důvodů proč milovat MCR ^^

So.. I really finished it :'D Byla to sranda lidi a doufám, že to berete s humorem (ono to asi ani jinak nejde xD)
Bojujme proti 1D! :'DD

100 Reasons Why Love MCRKde žijí příběhy. Začni objevovat