Arkadaşlar hikayede biraz değişiklik oldu. Harry'nin sevdiği kız voleybolcu değil, amigo kızların kaptanı yani baş kız yada her ne deniliyorsa. Diğer kız Alexsandra ise voleybolcu. Kusura bakmayın şimdilik tireler var 2.bölümde daha çok tanışık oldukları için adlarıyla yazıcam.
-Vay canına bunu One Direction Store'dan mı aldın ?
-Evet, açılış günün son anında.
- Gerçekten mi ?
-Evet bunu bedava veriyorlardı.
-Ov, aman tanrım! Bende gitmeliydim!
__ Bir bakayım
- Ona bakıyorduk zaten.
__ Oo muhteşem!
- Hey Alexsandra, bunu yapamazsın..
__ Bırak yırtılacak! Aaa sadece söküldü.
- ALEXSANDRA !!!
__ Çekil önümden çekil!!
- Alexsandra öldün sen !
__ Yavaş Alexsis canım yanıyor.
Direk hikayey giriş yaptık size kendimi tanıtıyim. Ben Alexsandra Hyra. Ünlü bir voleybolcu olmak isteyen genç ve parlak bir öğrenci! Daha önce belirtildiği gibi, ne One direction'u? Bu üst tabaka insanların kim olduklarını merak ediyorsunuz , değil mi?
2010 yılında Niall Horan, Zayn Malik, Liam Payne, Harry Styles ve Louis Tomlinson ayrı ayrı olarak yarışmaya başvurdular. Ama erkekler kategorisinde yenilgiye uğradılar. Daha sonra konuk jüri üyesi Nicole Scherzinger'in önerisiyle beşi 23 Temmuz 2010 tarihinde saat 8:22'de bir araya getirilerek bir grup oluşturuldu ve bu beş genç yarışmanın gruplar kategorisinde yarışmaya başladı. Fakat grup yarışmayı üçüncü olarak tamamladı. Yarışmanın finalinden hemen sonra eğer yarışmayı kazansalardı kaydedilecek olan şarkıları "Forever Young" internete düştü.Yarışmadan sonra grup Syco Music ile 2 milyon Pound'luk bir anlaşma imzaladı.Daha sonra grup "X Factor Live Tour" adı verilen tura katılarak İngiltere ve İrlanda dışında birçok ülkeyi ziyaret etti. Daha sonra ünleri arttı. Yalnız bu aralar gurup hakkında dedikodular aralarında anlaşmazlıklar çıkmaya başladı. Yönetimde bu işe son vermek için karar aldı.
-Şuna bak şuna Harry burda ne kadar yakışıklı çıkmış. :)
- Aman tanrım.. Çok yakışıklı :)
- Bebekken bile çok tatlıymış.
- Oh yakışıklı yüz hatları , keskin bakışlar !
_ Kapayın çenenizi siz paranoyak aptallar!!
- Off Emma bir günde laf sokmasan.
__ Selam !
_ Oh sonunda geldin Alexsandra.
- Bu nedir ? ( eteğimi kaldırıp altımdaki eşorfmana baktı) Sürekli bunu giyiyorsun.
__ Hey millet. Bu benim moda anlayışım. Sizcede bomba değil mi ? İstediğim zaman voleybol oynabilicem üstümü değiştirmeme gerek kalmaz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Love Story
FanfictionHikayemiz One Direction grubunun yönetimden gelen 'Gruptan birinin evlenmesi gerektiğinin' haberini almalarıyla başlar.Niall bu evliliği yapmak ister. Ve bir kız bulmuştur. Tam herşey hazırken bir şey olur ve yönetim Harry2nin evlenmesine karar veri...