'Karar verildi'

341 25 10
                                    

 Sevgili okuyucularım sakın  bu bölümü okuyup karar vermeyin olaylar değişik bir hal alıcak.Bu arada tavsiyelerinizi bekliyorum. İyi okumalar bol bol yorum ve vote bekliyorum. J

Yönetimin ağzından ;

-Ee Jack gruba söyledin mi ?

Jack: Evet söyledim.

-Ne tepki verdiler ?

Jack:Şaşırdılar. Ama karar vericekler.

-         Hım hızlı karar vermelerini söyledin mi ?

Jack: Söyledim söyledim.

Grubun ağzından ;

Zayn: Ee çocuklar bu karara ne diyorsunuz?

Liam: Şaşırdım ama işin içinde benim olmadığıma sevindim.

Harry: Bu karar niye benle ve Niall arasında.!

Louis: Çünkü sizin ikinizinde çıktığı yok o yüzden.

Zayn: Ee ne karar vericez. Harry mi yoksa Niall mı ?

Harry: Tabikide Niall. Ben olucak değilim heralde.

Niall: Neden sen olmuyomuşsun ?

Harry: Çünkü ben evlenicek adam değilim. Onu geçtim bu karar fanlarımızın artmasını sağlıcak. Eger ben evlenirsem fanlarımız azalır.

Niall: Baksen neden öyleymiş. Sanki ben evlenince fanlarımız azalmıycak.

Harry: Merak etme fazla azalmaz. Zaten çok popüler olduğun söylenemez .

Liam: Harry çok ileri gidiyorsun.

Harry: Bırak Liam ya yalan mı sanki fanı fazlaymış gibi konuşuyor.

 Zayn’in ağzından;

Harry ve Niall kavgaya tutuşmuşlardı. Liam araya girmeye çalışmıştı ama Harry izin vermedi.Nial daha fazla Harry’e dayanamadı ve bir tane suratına yumruk geçirdi. Harry’de tam ona geçirecekti ki çocuklar araya girdi. Ben olanları izliyordum. Niall çekip gitmişti. Bakalım napıcaktı.

Niall’ın ağzından;

Harry’e çok sinirlenmiştim. Beni küçük görmüştü.

Madem benim fanım az demek ben evlenince az fan kaybedeceğiz o zaman deneyelimde görelim şu işi. Ama önce birini bulmam gerek. Aslında  aklıma biri geliyor. Acaba kabul eder mi? Şansımı denemek  gerekir. Yarın olsunda bir bakalım kabul edicek mi? Biraz sakinleştikten sonra eve gittim. Çocuklarla konuşmadan odama çıkmayı düşünüyordum. Ama şu kararımı söyliyim dedim.

Ben: Peki çocuklar ben evleniyorum. Ne de olsa ben evlenirsem az fan kaybedeceğiz. (dedim Harry’nin gözlerinin içine bakarak )

Liam: Niall lütfen böyle olma oylama yapıcaz.

Ben: Boşuna uğraşmayın çocuklar ben kararımı verdim.

Zayn: Hadi kararını verdin diyelim kiminle evleniceksin. Eğer en kısa zamanda birini bulamazsan yönetimin bulduğu ve senin hiç bilmediğin biriyle evleniceksin.

Ben: (pişkin pişkin gülerek cevap verdim) Merak etmeyin aklımda biri var. Saat geç oldu çocuklar ben yatıyorum yarın önemli bir görüşmem var J

Dedim ve odama çıktım. Hemen yatağıma yattım. Kafamı yastığa koyar koymaz uymuşum.

Sabah erkenden kalktım.Hemen banyoya girip güzel bir duş aldım.Duştan sonra kıyafet dolabıma gittim. Ama ne giyeceğime bir türlü karar veremedim.Birden arkamda bir el hissettim. Bu Liam’dı.

My Love StoryHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin