(τραγούδι: Dominic Fike - 3 Nights)
ΆΡΗΣ
Το διαγώνισμα χημείας μπορώ να πω ότι μου έκανε τα όνειρα πουρέ. Πραγματικά η σημερινή μέρα δεν ήταν κι η καλύτερη. Έχω προπόνηση το βράδυ οπότε το μόνο που ελπίζω είναι να τα πάω καλά τουλάχιστον εκεί.
«Αν είναι δυνατόν», άκουσα τη γνωστή πλέον φωνή να γκρινιάζει όταν πήρε τις απαντήσεις στα χέρια της απ' τη γραμματεία του φροντιστηρίου.
«Πώς πήγες;» τη ρώτησα αφού άργησα το πρωί και δεν πρόλαβα να τη δω πριν μπούμε στις αίθουσες.
Να σημειωθεί ότι ήταν η πρώτη φορά που κάθισα να κοιτάξω με ποιους θα είμαι στην ίδια τάξη. Στην αρχή, μέχρι να μας μοιράσουν τα διαγωνίσματα, κοιτούσα συνεχώς έξω σε περίπτωση που έβλεπα σε ποια αίθουσα ήταν καθώς οι πόρτες μας πάντα μένουν ανοιχτές.
Τελικά άκουσα το γέλιο της και την είδα που καθόταν διαγώνια από μένα στην απέναντι αίθουσα. Η αλήθεια είναι ότι δε μπορείς να το χάσεις κι εύκολα, το γέλιο της είναι πηγαίο και αυτόματα σε κάνει να χαμογελάς.
Εφόσον η πόρτα ήταν ανοιχτή, την κοιτούσα μπας και με δει για να τη χαιρετήσω. Όταν είδα το παιδί να έρχεται με τις κόλλες Α4 σοβαρεύτηκα και κάθισα αμέσως καλά στη θέση μου.
Αυτό δε διήρκεσε για όλο το διαγώνισμα. Είχα φτάσει στο δεύτερο θέμα όταν κοίταξα στην απέναντι αίθουσα για να δω αν... Τα πάει καλά; Ξέρω 'γω τι σκατά ήθελα να δω. Γενικά ο εγκέφαλός μου δε λειτουργούσε κανονικά τελευταία.
Και προς το τέλος άρχισα να σκέφτομαι ότι θα την έβλεπα όταν βγαίναμε οπότε το τέταρτο θέμα δε ξέρω πως σκατά το έβγαλα γιατί ήμουν... Αλλού. Και το χειρότερο είναι ότι ενώ είχα λίγο χρόνο μπροστά μου, δεν είχα την ενέργεια να ελέγξω το γραπτό μου πριν το παραδώσω, οπότε ο Θεός να βάλει το χέρι του.
Είμαι τελειωμένος, αυτό ήταν. Τα τελευταία εγκεφαλικά μου κύτταρα έχουν κάνει φτερά.
Δεκαπέντε λεπτά αργότερα, την είδα να βγαίνει απ' την αίθουσα αλλά την άφησα να έρθει προς το μέρος μου προτού τη χαιρετήσω.
Γενικά δεν είναι ιδιαίτερα καλή στο να κρύβει τα συναισθήματά της και ο εκνευρισμός της ήταν εμφανές. «Έκανα λάθος σε μία παιδική διαίρεση. Πάλι. Δεν ξέρω τι να κάνω με τις πράξεις... Αλήθεια, έχω κουραστεί να χάνω ασκήσεις από πράξεις. Μηδέν κόμμα πέντε διά μηδέν κόμμα μηδέν δύο δεν ξέρω πόσο κάνει και δε νομίζω ότι θα μάθω ποτέ. Έλεος. Έλεος».
YOU ARE READING
Casanova (Γνωστό Ως: Ένα Βλέμμα// WATTYS 2016 WINNER)
Teen Fiction[People's Choice Award Winner at Wattys 2016.] •Όπου η Βασίλισσα της Ειρωνείας συναντά τον Βασιλιά της ηλιθιότητας και τίποτα δεν πάει όπως το περιμένουν.• •theme songs: affection - between friends & girls like you - the naked and famous• Τζάκομο Κα...