Hej, pane superhvězdo

41 2 0
                                    

Hej, pane superhvězdo, udělám pro vás cokoliv.

Dvojice mladých dívek se divoce fackovala a křičela v boji o místo těsně u pásky, oddělující červený koberec od obyčejného chodníku, určeného fanouškům a fotografům.

Jsem váš největší fanoušek.

Sotva patnáctiletá školačka zplna hrdla zpívala a mávala transparantem.

Hej, pane pornohvězdo, já vás chci.

Žena středního věku v příliš těsném tričku se rozplakala a slzy jí vehnaly lacinou řasenku do vrásek kolem úst.

Hej, pane blednoucí hvězdo.

Fotoaparáty zabraly mladou drogově závislou herečku. Nepřítomně zírala do objektivů jako vyplašené zvíře.

Chci se od vás nakazit.

Upocený bulvární fotograf komandoval a vztekle pokřikoval.

Nevíte, že vás zbožňuju?

Puberťák s poďobaným obličejem zvedal obrovskou fotku německé modelky.

Hej, pane velká rocková hvězdo.

Stárnoucí rocker se objevil s velkým kloboukem, aby zakryl svou rozrůstající se pleš.

Chci vyrůst, abych byl jako vy.

Ochotně ale podepsal staršímu fanouškovi jeho malého sedmiletého syna - ten jen zmateně mrkal.

Hej, pane superhvězdo.

Autogramiáda končí. Celebrity odjíždějí ve zbytečně drahých autech a ochranka vyvádí hysterické vřískající stádo fanoušků.

Zabiju se pro vás.

Teenagerka zamčená v koupelně rozjíždí ostrou hranou žiletky své zápěstí. Člen slavné popové skupiny se rozhodl pro sólovou dráhu a pro skupinu to znamená rozpad.

Zabiju vás, když vás nemůžu mít.

Muž v obnošené černé mikině se dívá na mrtvolu začínajícího mladého herce a koutky úst se mu roztahují do samolibého úsměvu.

PovídkyKde žijí příběhy. Začni objevovat