Milá maminko,
omlouvám se, že jsem dlouho neodpověděla; Brianovi se v poslední době hodně přitížilo. Veškerý čas trávím s ním; občas mívá záchvaty a nemůže popadnout dech. Potřebuje non stop péči, trpělivou společnost někoho, kdo zná léky, co potřebuje. Brzy by měl podstoupit nový léčebný program, který, doufám, pomůže. Ztrácí se mi před očima. Nechci o něj přijít, tolik ho miluju.
Doufám, že se máš dobře,
Leslie-
Milá maminko,
dnes jsem přestala pracovat - vzala jsem si placenou dovolenou, ale myslím, že mě stejně brzy vyhodí. Nestíhám a neodvádím dobrou práci, prý působím roztržitě a nesoustředěně. Je to pravda. Brian se stydí, že ho tak opatruju a že se teď sám o sebe nedokáže postarat. Nevycházím s penězi - nemocnice spolkla většinu a léčba navíc nepostupuje dobře, spíše se to horší. Prosím, modli se za nás.
Leslie
-
Milá maminko,
moc děkuju za tvou finanční výpomoc v posledních týdnech.. Moc mi pomohla. Briana převezli do nemocnice - nedokáže už přijímat potravu. Skoro tam přespávám a jen ho držím za ruku, která vedle něj bezvládně leží. Ztrácím víru. Už nemůžu. Nechápu, jak jsem se mohla osudu tak zprotivit, že mě tak týrá. Jsem vyčerpaná.
Pozdravuj tátu,
Leslie-
Milá maminko,
Brian zemřel. Jeho poslední záchvat jsem viděla a nedokážu ho vyhnat z paměti. Byl tak vyhublý a oči měl úplně prázdné - jen stín toho, čím býval dřív. Dívat se na to, jak mě opouští, byla nejhorší zkušenost mého života. Jako bych sledovala nádhernou květinu uvadat. Pociťuju neskutečnou bezmoc. Pohřeb je šestnáctého... Čas upřesním.Leslie
-
Maminko a tatínku,
Brian pro mě znamenal vše a zanechal v mém srdci obrovskou zející díru. Zhroutila jsem se. Navzájem jsme pro sebe fungovali jako opora a nyní jsem sama. Bez něj nemůžu, nesmím existovat. Rozhodla jsem se jít za ním. Prosím, netrapte se kvůli mě a nebuďte nešťastní - tolik vás miluji.
Vaše dcera,
Leslie