Heyy! Het is dus optie 2 geworden; elke keer een kort stukje plaatsen. Duss hierbij een nieuw deel.
Kuss
—————————————————Pov Leila
Ik werd wakker en keek hoelaat het was. 11;00. Ik stond op en deed mijn dagelijkse routine. Vervolgens liep ik naar beneden en zag mijn moeder, vader en Dina alleen. "Sba7 elghir" zei ik. "Sbah elghir benti" antwoordden ze. Ik liep naar de keuken en maakte een ontbijtje klaar. Ik zette thee en maakte een tosti. Lekker makkelijk maar toch ook lekker. Toen alles klaar was liep ik naar de woonkamer en ging eten. "Mama, papa.. Yassine heeft mij en Dina gevraagd een rondleiding te geven door de stad" begon ik. "Imane gaat dan ook mee, is het goed als wij gaan?" Vroeg ik toen. Ze keken me eerst bedenkelijk aan, maar zeiden toen toch "isgoed, mesha (maar) geen gekke dingen doen, ja?" Ik glimlachte "nee tuurlijk niet, dankjewel yemma (mama) en baba (papa)". "Kom Dina, we gaan omkleden" zei ik tegen Dina. We liepen naar onze kamers en ik pakte mijn telefoon om Yassine te appen. Hey, mijn ouders vinden het goed. Zullen we 12:00 gaan? Stuurde ik hem. Niet veel later antwoordde hij. Ewaa. Ja isgoedd, wij komen dan langs jullie. Ik legde mijn telefoon neer en ging me omkleden. Ik koos voor een zwarte broek met een champagnekleurige sweater. Daarboven deed ik nog mijn zwarte bomberjack aan. (Zie onslagfoto) (ikheb dan wel wat langere sweater aan) Ik liep naar de spiegel en deed wat lichtjes make up op en mijn haar liet ik los hangen. Ik liep naar Dina's kamer en zag dat zij ook klaar was. We liepen naar beneden en ik trok mijn grijze yeezy's aan. De bel ging en ik opende de deur; het was Yassine. "Heyy" "heyy, kom binnen" zei ik. Hij liep verder en ik voelde weer dat rare gevoel in mijn onderbuik. Hij groette mijn ouders en ik pakte mijn sleutels en nam afscheid van de rest. "Klaar?" Vroeg Yassine ons. "Jep, leggo". En zo gingen ik en Dina op mijn witte vespa en Yassine en Imane op Yassine's zwarte vespa richting de stad. Eenmaal in de stad parkeerden we onze scooters en gingen verder te voet. Imane en Dina liepen naast elkaar en Yassina en ik liepen achter hun. "Hier heb je de winkels en daar heb je de markt" legde Yassin uit. We liepen richting de winkels en gingen wat shoppen. Na het shoppen besloten we te gaan eten. "Waar zullen we eten?" Vroeg ik. "MAC" riepen Dina en Imane. "Hahah isgoed, leggo" zei ik. Yassin vond het ook goed. We liepen richting de mac en gingen in de rij staan. "Wat willen jullie eten?" Vroeg Yassin ons. "Ehm doe maar gwn iedereen vismenu toch?" En ik keek Imane en Dina aan om te vragen of zij dat goed vonden. "Jaa doe maar" was hun antwoord. Na het bestellen gingen we een plekje zoeken om te zitten. "Pff alles is vol man" zei ik. "Ooh daar bij het raam is nog plekje vrij, kom snel zitten" zei Imane. We gingen zitten en begonnen aan ons eten.
JE LEEST
De verhuizing
RandomLeila is 17 jaar en woont in Amsterdam. Wanneer haar vader een nieuwe baan krijgt, moet ze verhuizen naar Rotterdam. Ze gaat naar een nieuwe school dus betekent dat ook nieuwe mensen. Helaas is Rotterdam anders dan Leila zich had voorgesteld..