1.Bolum

2.3K 81 14
                                    

İLAYDA MULTİDE

Sabah saat 6 gibi kalkıp üstüme erkek reonundan aldığım gömleğimi ve pantolonumu giydim sonra aynanın karşısına geçtim o anda elimi yüzümü yıkamadığım aklıma geldi . Hemen banyoya gidip elimi yüzümü yıkadım aslında her zaman unuturdum .Bu gün de her zaman ki gibi unuttum .

Tekrar aynanın karşısına geçip saçlarımı üstten sabitleyip şapkamı taktım ve son olarak siyah kemik gözlüğümüde takıp aşağıya indim. Tam çıkacakken abimlere kahvaltı hazırlasam mı? Bunlar bide uyanmışlar mı ? Diye içimden geçirdim bi dakika ben telefonumu da odam da unutmuştum zaten diyip yukarı çıktım.

5 abiminde odasına girip uyuyup uyumadıklarına baktım .Evet yanlış okumadınız benim 5 adet büyük boy dinazorlarım var yani abilerim . Bunların uyuduklarını görünce odamdan telefonumu kulaklığımı ve olmasa olmazım olan futbol topumuda alıp çıktım .

Futbol sahasına ilerlerken ,benim için mahallenin en haylazı olan çocuk beni görünce benden önce koşup bağırmaya başladı.

Kaçınn !! İLAYDA abla geliyorrr !!

Benim geldiğimin haberini alan çocuklar kalenin önünden çekilip kenara geçtiler ben sahaya vardığımda karşımda sadece kaleci vardı topu havaya fırlatıp sıkı bir şut çektim.. Ve...Golll...

Bana kızgınlıkla bakan kaleci topu tutamayınca bana daha bir kızgınlıkla bakmaya başladı. Ama ben onun o elma gibi yanaklarını yerim .... Tipe bak yaaa....

O esnada çocuklar sahadan çıkıp koşmaya başlayınca arkamı döndüm ve 3 tane kas yığını karşımda bana bakıyordu .

Hayırdır , dedim .Sesim bayağı erkeksi çıkmıştı.

Sen şimdi s*ktir olup gidiyorsun .Kendini ne zannediyor bu mal.

Sen kendini ne zannediyorsun ?gitmiyorum sana sorcam ? Bayağı sinirlenmiştir.

Bana bak seni burada evire çevire döverim , zaten küçük bir şeysin . Sinirden patlayacak hale gelmiştim.

Sahaya yakın kırtasiyeden hasan amca çıkıp bağırarak .

Kızım İLAYDA iyimisin ? Rahatsız ediyorlar seni ? Ben de bağırarak

Yok bizi hasan amca hal ediyorum ben bu arkadaşları . deyip bu kas yığınlarına ölümcül bakışları mı attım .Tekrar hasan amca baktığımda kafasını onaylayarak kırtasiyesine girdi . bu kas yığınları ise bana UFO görmüş masum köylüler gibi bakıyorlardı .En başta ki kas yığını kekeleyerek .

Se-sen kız mısın ? Dedi gerçekten çok mu erkeğe benziyorum ?

Sanane sanane kızsam . Dedim bunlarda şaşkınlığını üzerinde atıp sırıtarak .

Erkek fatmasın yani . Ben de mütiş bir kapak cevapla ona döndüm .

Niye gülüyosun ? Senin olamadığını oluyorum burada !

Erkek FatmaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin