Mesafeler Engel Mi?

32 8 0
                                    

   Sabah erkenden kalkıp,yusufcuk kuşumun yanına gittim. Otobüslerin arasın da gezinirken onu gördüm. Koşarak yanına gittim bana ailesinin yanın da  sarılmıştı." babası bu kızımız kim" diye sorunca"o benim evleneceğim kişi" dedi. Yüzüm kızarmıştı. Bavulları otobüse yerleştirdikten sonra  bir lokantaya gidip oturduk. Otobüsün kalkmasına daha bir saat vardı. Babası bana yönelerek" kızım nasılsın?"diye sordu, babasın gözünün içine bakarak"iyim efendim" diye cevap verdim. Annesinin yüzüne bakamıyordum. Sonra ince bir tonla bana "ailen nasıl?"diye sordu " iyiler efendim"dedim. Sonra "kaç kardeşsin?" diye sordu bende" iki  kardeşim bi tane daha kız kardeşim var"  dedim. Babası "ciddimisiniz?" diye sorunca yusufcuk kuşumla yüz yüze geldik ve yusufcuk kuşum "EVET" dedi. Sonra abisi geldi. Ne dese beyenirsiniz"sen dün ağlayan kızsın"dedi. Annesi "niye ağladın?" diye sordu ben de"oğlunuz gidiyor diye"cevap verdim...

      "Otobüs kalkmak üzere" dedi babası.
       Sonra biz de masadan kalktık. Anne ve babası önden gidiyordu. Biz arkadan sonra yusufcuk kuşum kulağıma eğilerek"seni seviyorum"dedi. Yusufcuk kuşumun gözlerinine bakarken gözlerim doldu "yapma dedi" gözlerimden yaşlar yavaş yavaş akmaya başladı. Otobüsün yanına gelince kendimi daha fazla tutamadım eve hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladım.

Yusufcuk KuşuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin