Sabah uyandım. Hala üçü de uyuyordu. Kalktım anne ve babamın odasına çıktım. Sonra kendi odama çıktım. Odam da bulunan bütün dolapları dağıttım. Bavullarımı yatağımın altından aldım ve kıyafetlerimi katlayarak bavullara yerleştirdim. Dolabımın üstün de duran iki tane spor çantamı aldım. İçlerine parfümlerimi,fırçalarımı,çantalarımı felan koydum. Sonra kapının arkasında duran sırt çantama da şarj aletimi felan koydum. Bavullarım hazırdı. Aşağıya indim ve kahvaltı için bir şeyler hazırladım. İçeri girdim ve herkesi uyandırdım. Kahvaltıyı gören herkes şaşkınlıkla bana bakıyordu. "Hadi" dedim. Hem yemek yiyorduk hem de sohbet ediyorduk. "Bavullarım hazır,Rabia evi satmak için ilan verdim. Sizin eve bugün bavullarımı koyuyum,hemen ev bakmaya gidelim" dedim.
Yemek yedikten sonra,bavullarımı taksiye koyup yola çıktık. Burak önde oturuyordu,yusufcuk kuşum ,ben ve Rabia da arkada oturuyorduk. Yusufcuk kuşum cam kenarın da oturyordu, sağ tarafına yatarak uyumaya başladım.
Sonra Rabia'nın sesine irkildim. Galiba gelmiştik,Burak ve yusufcuk kuşum taksiyle gidecekleri yere giderken ben ve Rabia da asansöre bavulları yerlestirip ikinci kata çıktık. Kapıyı Harun abim açtı sarıldıktan sonra içeri geçtik. Bavulları Rabia'nın odasına yerleştirdim. Sonra Rabia tabletten ben telefondan Harun abim bilgisayardan ev ilanlarına bakıyorduk ki Burak aradı,bize ev bulmuş. Onların bina da hatta karşılarında ki daireni yanındaymış. Aslın da bu beni mutlu etmişti Burak'la daha çok görüşebilirdik.
Hemen Rabia'ya haber verdim ve eve bakmaya gittik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yusufcuk Kuşu
Разноеİlk bölümleri karışık olsada sonları heyecan verici ve mantıklı.. Keyifli okumalar. #Busuq