Otobüs ilerlemeye başladı ve gitti. Ağlayarak mahallede ki parka geldim.
Kankam yanıma geldi,ya siz kankam dedime bakmayın o benim amcamın kızı. Adı Rabia ,kendisi çok iyi biridir. Daima yanımdadır beni hiç yanlız bırakmaz. Bu arada bitanede Burak var,o da teyzemin oğlu.
Aslında bu ikisinin arasın da bir ilişki var. İkisi de bir birine aşık. Ama birbirlerine söylemeye korkuyorlar.
Benim sevgili durumu mu hallediysek sıra onlar da. Parkta otururken Burak ve Rabia'yı yanıma çardım. İkisi de geldi,sonra ben saçma bir şekilde konuyu açtım,tabii aklımdan yusufcuk kuşum hiç çıkmıyor.
"Eee napıyosunuz?"diye sorunca bana ikisi de aynı anda" napacan"diye cevap verdi tam bir ergen cevabı.
Sonra dedim ki "Rabia Burak seni seviyor" Burak ne dedimin farkın da değil kendisi Rabia'yı dikizlemeyle meşguldu. Rabia hala bana bakıyordu sonra ben cümleyi tekrarlayınca Burak da ayıldı. Burak itiraz etmiyordu.
Sonra ben"artık korkmanıza gerek yok,ikiniz de birbirinizi seviyorsunuz peki neden gizliyorsunuz?"diyip gittim.Ne konuştuklarını merak ediyordum. Aman boş ver nede olsa akşam Rabia dan öğrenirdim.
Yolda giderken,kulaklığımı takıp müzik dinlemeye başladım.
Korkuyorum cesareti kayıp dünya mı zor bünyen mi zayıf? Derdime suları katıp katıp içiyorum...
Bu yusufcuk kuşumun en sevdiği şarkı. Ben de çok dinlerim ama onun kadar değil.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yusufcuk Kuşu
Randomİlk bölümleri karışık olsada sonları heyecan verici ve mantıklı.. Keyifli okumalar. #Busuq