Sabah kalktığımda kulaklığım hâlâ kulağımdaydı. Kaçıncı şarkıydı bilmiyordum ama her gece yaptığım şeydi. Müzik huzur veriyordu.
Saat 07.00'ı gösteriyordu ve okul için hazırlanmalıydım. Dün olanlardan dolayı baya yorgundum tabi.
Sıcak bi duş iyi gelir diye düşündüm ve duşa girdim. Çıktığımda okul formamı giyip mutfağa indim. Kahvaltı hazırdı ve annemler beni bekliyordu.
"Bende seni çağırmaya geliyordum kızım. Gel otur."
Annemlere başıma gelenlerden bahsetmemiştim. Üzülmelerini istemediğim için gizli kalmasının daha iyi olacağını düşünmüştüm. Ama daha fazla saklamayacaktım.
"Anne, ben sana birşey söyleyeceğim."
"Söyle kızım."
"Şey, ama hemen kızma."
"Noldu Gizem? Bi sorun mu var?"
"Evet, var."
"Gizem ne oldu kızım? Meraklandırma beni söyle sorununu."
Hayır,söyleyemezdim. Gereksiz problemlerimle anneminde kafasını karıştırmaya gerek yoktu.
"Şey,ben matematik sınavından 60 aldım anne. Ama lütfen kızma bak. Çalışamamıştım. Çalışsaydım böyle olmazdı biliyosun."
Of ne yapıyorum ben! İyice saçmaladım. Annemse beni şaşırtacak şekilde kahkahalarla gülüyordu.
"Kızım bumuydu sorunun? Bende birşey var sanmıştım."
Oh. Ucuz atlatmıştım. Daha fazla saçmalamadan kahvaltımı yaptım ve sofradan kalktım.
"Ben çıkıyorum anne. Görüşürüz."
"Görüşürüz kızım."
Çantamı almak için odama çıktığımda broşu gördüm. Onuda çantama aldım ve evden çıktım. Şoförümüz Selim Abi beni kapıda bekliyordu.
Okula geldiğimizde arabadan indim ve okula girdim.Sınıfa doğru ilerlerken merdivende çocuğun biriyle çarpıştım ve kendimi yerde buldum.
Güne ne kadarda güzel başlamıştım!
"Afedersin,iyi misin?
"Sence iyimiyim?"diye bağırdım. Tabi bağırmamla pişman olmam bir oldu.
"Özür dilerim. İstemeden oldu."
"Tamam sorun değil." dedim ve ayağa kalktım. Biran önce sınıfa girmek istiyordum. Koşarak merdivenleri çıktım ve sınıfa girdim. Damla'nın yanına oturdum.
"Günaydın Gizem."
"Günaydın Damla."
"Nasılsın bugün? Dün yorulmuşsundur. Dinlendin mi iyice?"
"Evet iyiyim şimdi."dedim ve çantamdan kitaplarımı çıkardım. Dersin başlamasına 10 dakika vardı. Çantamdan broşu aldım ve incelemeye başladım.
Dalmışım. Damla'nın dürtmesiyle kendime geldim. Çoktan kimya hocası gelmişti ve tüm sınıf ayaktaydı. Bende ayağa kalktım. Ve ilk ders başladı.
♣
Üç dersi geride bırakmıştık. Damla ile beraber kantine indik. Gökhan'da yanımıza oturdu.
Gökhan en yakın arkadaşlarımdan biri. Yani Damla gibi. Damla ile çocukluktan beri arkadaşız. Anaokulunda beraberdik. Ailelerimiz de yakın arkadaşlardı ve bizi ilkokulda aynı sınıfa yazdırdılar. Damla ile çok iyi arkadaşlık kurdum ve lisedede aynı okulda olunca birbirimize iyice bağlandık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Broş
Teen FictionHayatına ansızın giren ve başına her fırsatta bela açan broştan kurtulmak sanıldığı kadar kolay değil. Broş lanetli. Broş Gizem'in uğursuzluğu. Broş asıl sahibini arıyor. Gizem'in başından geçen olaylara tanık olun, çünkü bu olağanüstü olaya kimse...