4

20 4 3
                                    

Multi media: Berke

Donuk bakışlarla bakıyor ve tek kelime dahi edemiyordum. Bu nasıl olabilirdi aklım almıyordu.

Hayatıma giren en uğursuz şeyi yani broş belasını biraz önce kutuya koymuş ve denize atmıştım.
Şimdi ise hiç tanımadığım biri peşimden gelmiş ve bana broşu geri veriyordu.

Eğer bunlar bir rüya ise biran önce uyanmak istiyordum!

"Ee, sevinmedin mi?"

Bir an irkildim ve karşımdaki çocuğa baktım. Broşu almam için bana uzatıyordu. Şimdi o kutuyu alıp başına geçirecektim.

"Tabi ya! O kadar sevindim ki anlatamam!" Diye bağırdım.
Çocuk beklediği tepkiyi alamayınca şoka uğradı tabi.

"Nasıl yani? O kadar peşinden geldim aldığım tepkiye bak!"

"Getirmeseydin kardeşim! Sana kim getir dedi!?" Diye bağırdı Damla.

Anlaşılan Damla benden daha çok sinirlenmişti. Gökhan ise her zamanki sakinliğini koruyordu.

"Tamam kardeşim. Kusura bakma, sağol düşünüp getirdiğin için." Dedi Gökhan.

"Ne sağol diyosun ya! Tam uğursuzluktan kurtulduk derken geri getirdi bu salak!" Dedi Damla.

Şuan sinirlenmesi gereken kişi benken Damla daha fazla tepki göstermişti. Klasik Damla ve ani patlamaları.

"Damla tamam yeter." Dedi Gökhan.
Ben ise sadece karşımdaki çocuğa bakıyordum. Tam aşık olabileceğim tipdendi ve sanırım ondan hoşlanmaya başlamıştım.

Ama hayır. Şuan düşünmem gereken daha önemli bi sorunum vardı. Broş gibi...

Gökhan Damla'yı sakinleştirmeye çalışırken ben çocuğun yanına gittim.

"Arkadaşımın kusuruna bakma. Sinirden sana patladık ikimizde. Teşekkürler düşündüğün için." Dedim.

"Neden bu kadar tepki verdiniz anlamadım. Sevinmediniz mi?"

"Boşver , senide bu uğursuzluğa bulaştırmayalım." Dedim.

"Gerçekten merak ettim. Neler olduğunu anlatır mısın?"

"Gerçekten hiç gerek yok. Zaten anlatsamda inanmazsın." Dedim.

"Lütfen, öğrenmek istiyorum."

"Peki tamam. Anlatıcam ama şimdi arkadaşlarımın yanında olmam lazım."

"Tamam o zaman hafta sonu buluşalım." Dedi.

Bravo bana! Çocukla tekrardan buluşmak için bi fırsat yakalamıştım.
Nerde buluşacağımızı kararlaştırdık.

Damla sakinleşmişti ama kesinlikle içinden sövüyordu. 15 yıllık dostumu iyi tanıyordum tabi.

"Hadi eve girelim artık." Dedim.

Zile bastık ve eve girdik. Üst kata, odama çıktık.

Broşun kutusunu açtım ve havaya kaldırdım.

" Evet arkadaşlar! Broş tekrardan bizimle. Nerden çıktığı hakkında fikri olan?" Dedim.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 16, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

BroşHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin