7.

1K 74 6
                                    

Harold's POV:

Sedím na posteli a přemýšlím co jsem to udělal.

Vyhodil jsem Nett z domu. Vyhodil jsem holku, kterou miluju.

Nevím kam šla, nevím nic.

Vím jenom, že jsem totální idiot, který vyhodil svoji holku na ulici.

Po měsíci

Mám depresi. Nikdo se se mnou už nebaví ani ten Horan.

Každý den se opíjím tak, že si nic nepamatuju, občas jsem si dal i trávu. Přemýšlím jak najít Nett a dostat ji zpátky. Bez ní totiž nemá smysl žít.

Rozhodl jsem se. Napíšu ji. Jako kdysi.

Najel jsem si na naše úplně první zprávy a začal si je číst. Vzpomínal jsem na ty časy. Kdyby si Niallovi naslíbila lízátko a já si nezlomil potom ruku, tak by jsme se nejspíš nikdy neviděli. Ten trapas na koncertě, přemlouvání abys ses vyfotila, srážela moje ego,...

Začínám brečet. Mé vzlyky se rozléhají mým pokojem a já ležím na posteli, na které jsme mohli ležet společně.

Harry_S: Jsem blbec, neměl jsem tě vyhodit, neměl jsen tě podezřívat, neměl jsem být takový. Chybí mi tvůj úsměv, tvůj smích, chybíš mi ty. Chci abys ses vrátila. Udělám proto všechno co bude v mých silách. Jen abych tě mohl aspoň vidět. Nemůžu bez tebe žít. Utápím se v depresích, alkoholu a občas i trávě...Ozvi se mi prosím tvůj Harry, kterému si vždy srážela ego, kvůli kterému ses vyfotila a kvůli kterému nejspíš spíš někde na zastavce na lavičce jako s to chtěla udělat před třemi lety.


≈≈≈≈≈

Hello everybody!!!!

jsem zpět, ale to jste si nejspíš všimli, teda pokud jste si tuto storku nevymazali z knihovny

Asi po měsíci a půl jsem se konečně rozhodla.

Budu pokračovat!

Ale nečekejte nějak extra dlouhé díly a pravidelné vydávání!

Budu psát kdy se mi bude chtít a protože toho je ve škole více než obvykle -,-

Ti učitelé nás chtějí nejspíš zabít písemkama! Btw. doufám, že žádný s učitelů nemá wattpad a neví jak se tady jmenuju :D

PS: Podívejte se na First od BonnieBennet12 moc by to pro mě i pro ní znamenalo (snaží se dosáhnout první místo ve fan fikci, je teď třetí)

To je pro dnešek vše :)

∞Anne∞

I can't live without you //h.s.Kde žijí příběhy. Začni objevovat