#1

409 12 6
                                    

Ahoj. Jmenuji se Erika ... Erika Bajerová. Je mi 14 let ale za měsíc mi bude 15. Super ! Konečně ! Už se moc těším protože dokud mi nebude 15 moje náhradní matka mě nikam nepouští ... dokonce ani samotnou mimo město. Ano jsem adoptovaná a štve mě to ! Svojí mámu jsem viděla naposledy v 5ti letech a pak mi jeden den řekla že si uděláme malý výlet a pojedeme do Zoo ... ale ze Zoo se stal dětský domov. Za pár dní si mě odvedli cizí lidé ale já chtěla k mámě. Řekli mi že máma odjela pryč a už se nevrátí. Za měsíc jsem na ní zapoměla a bylo dobře. Ale čím jsem starší, túm je to horší ! Jsem jedináček protože mamá nemůže mít děti a další nechce. Ano říkám jí mamá ale to já už od malička. Hned co si mě vzala do péče jsem jí říkala mamá. Svého papů (tátu) nemám a jsem asi ráda. Nechybí mi přísnější dozor. Jsem slušná holka a to asi jen proto že jsem že své školy největší outsider světa ! Každý si ze mě dělá srandu a nikdo mě nemá rád a nevím proč. Občas si s někým popovídám ale jen málo kdy. Nemám kamarády a skoro ani pořádnou rodinu. Mamá je pořád pryč ale aspoň mám barák pro sebe.
--RÁNO--
Každé ráno se obvykle budím v 6 hodin. Mamá už je obvykle pryč a tak je všechna zodpovědnost na mě. Hned jak se probudím jdu do koupelny a tam se učešu a trochu namaluju. Jen tak přírodně. Pak jdu do svého šatníku a jen aby ste věděli nejsme moc bohatí a tak můj šatníku není ani moc pestrý. Obvykle si beru černé legíny a nějaké fajn tričko. Pak si sednu do kuchyně ke stolu kde už mám připravenou snídani od mamá. V klidu se najím. Když tohle všechno stihnu do 7dmi hodin jsem docela ráda protože mi autobus jede v 7:30 a cesta na zastávku mi trvá někdy až 20 min. a řidič jezdí i docela brzo než by měl obvykle přijet tak mám frčák. Pak si vezmu bundu, popadnu kabelku a jdu se ještě trošku doupravit. Pak zamknu barák a jdu na zastávku se sluchátky v uších. Tam se snažím si nevšímat kluků co se mi posmívají a hledět si svého. Když nastupuji do autobusu tak si sednu úplně do zadu a tam jsem. Nikdo si nesedne ani předemě ale třeba o 4 sedačky dál. Nevím proč ale dobře. Když dorazíme do školy tak je to peklo ! Jdu ke skříňce si dát věci do sucha a svého soukromí tak ke mě hned přijde Sára se svou partou namyšelných blondýnek a začnou se na mě koukat jak na odpad a jelikož vedle mě má skříňku kluk který se mi hrozně moc líbí tak s ním ta hlavní nána začne flirtovat a to už ale opravdu nesnesu, začnu brečet a nemůžu přestat. Naše škola je vážně peklo !

- Takže ahoj :) tohle je můj první díl z knížky ,,Deník princezny" a doufám že se vám líbil ! Díly budu vydávat podle toho jak budu stíhat ale doufám že každý den budou vycházet. Takže ... budu moc ráda za každé přečtení, komentáře a lajky ^^ dělám to proto že mě to baví a ne proto že chci abych měla třeba 200k okay tak těším se zase zítra a ahoj ! Vaše Kattie

Deník princeznyKde žijí příběhy. Začni objevovat