První hodinu sme měli Chemii. Já miluju chemii z jednoho prostého důvodu a ten je že sedím s tím klukem co jsem do něj zamilovaná ! Děláme spolu pokusy se sírou a jinými látkami. ,,tak co ? Začneme s pokusy Eriko ?" řekl a usmál se na mě. Úsměv jsem mu oplatila a řekla ,,okay tak mi podej zkumavku". Mimochodem je tu noví a jmenuje se Robert. Robert Newman.
Když hodina skončila šly jsme spolu ke skříňce a po cestě si povídali ,,takže ty jsi tu noví viď Roberte ?" šla jsem a usmála jsem se ,,ano jsem. Moc to tu neznám a hlavně lidi kolem ale jedno vím jistě ! Ta Sára, ta blondýna s tou svojí partou je odporná ! Má na sobě tunu make-upu a nevypadá to hezky ale zato ty ... ty jsi moc krásná,, nad tím se usmál. Když tohle dořekl myslela jsem že umřu ! Ten nejhezčí kluk ze školy mi řekl že jsem krásná ?! Po tom co to dořekl jsem se začala červenat a smát se ,,já a krásná ? To nejde dohromady a máš pravdu ! Taky se mi nelíbí kolik toho na sobě má !" jen co jsem to dořekla byli jsme u skříňek. Otevřela jsem tu svojí skříňku a dávala si dovnitř učení a vyndávala věci na další hodinu. Robert dělal to samé. ,,ale ale tak to se podívejme koho pak tu máme ! Toho nejhezčího kluka z Gymplu ! Roberta Newmana" začala s ním flirtovat a sahat na něj. To se mu nelíbilo a tak odsekl ,,a tady máme tu co na sebe patlá tunu make-upu a stejně jí to nepomáhá zamaskovat její bílé akné ! Sáru Wasnovou !,, když to dořekl zasmál se a zvedl obočí. Chytl mě za ruku což jsem nečekala a šel se mnou do kantýny.
Sára se tak naštvala že si na nás počkala i s tou svojí partou namyšlených bloncek před kantýnou. Když jsme vycházely chytla mě pod krkem, přitlačila ke stěně a řekla ,,tak poslouchej ty malá čubko ! Na mího Roberta mi hrabat nebudeš ty špíno kurevská !" a dala mi facku takovou že kdyby mě nedržela pod krkem tak bych asi spadla. Pak mě pustila a už chtěla jít pryč jako největší Pop Star ale zastavil jí Robert a i když se holky nemlátí tak jí chytnul za vlasy a dal jí takovou facku že jí na tváří zůstal obtisk Robertovi ruky a ještě dodal ,,tak podívej se ty zmalovaná štětko ! Takhle se k Erice chovat nebudeš jasný ?!" zařval na ní přes půlku jídelny až byli všichni zticha. Sára se rozbrečela a my šli pomalu do třídy ,,díky že ses mě zastal Roberte,, a usmála jsem se ,,tebe bych se zastal vždycky" usmál se, mrkl a dal mi pusu do vlasů. Pak odešel. Nejspíš do třídy. Byla jsem v šoku když tohle udělal. Cítila jsem dobře že mi dal pusu do vlasů ?! Zůstala jsem jako při kovaná ale rychle jsem se odkovala se zvonkem na hodinu. Šla jsem pomalu taky. Sára přišla s jejíma kočičkama až v půlce hodiny a učitelka je všechny poslala za dveře s neomluvenou hodinou.
Byl už pomalu konec dne a já šla ke skříňce. Oblékla jsem se a dala si sluchátka do uší protože jsem si myslela že půjdu sama. Zapla jsem si svou oblíbenou písničku ,,Stitches" protože jsem si myslela že půjdu sama ale nešla ... někdo mi před školou zaťukal na rameno a já si vyndala sluchátka z uší a otočila se. Za mnou stál Robert ,,ahoj můžu tě doprovodit domů ?" usmál se a chytl mě za ruku ,,ano budu ráda" úsměv jsem mu oplatila a zničehonic mě začal líbat. Nechala jsem se ale bylo mi to divné protože se na nás všichni koukali. Když jsme se skončili odtrhl se a řekl ,,wow ! Líbáš vážně dobře" zůstal v úžasu a já taky ,,díky ty taky" usmála jsem se a on mi ůsměv oplatil. Pak už jsme šly jenom domů s propletenými prsty a s úsměvem na tváři
- ahoj takže tady máte další díl :3 už začíná přituhovat co říkáte ? ^^ nebudu dál zdržovat a ahoj !
-každý lajk, koment a zhlédnutí potěší !
-vaše Kattie
ČTEŠ
Deník princezny
RomanceAhoj :) takže tohle je moje první knížka a nese název ,,Deník princezny". Já osobně hrozně miluju knížky formou deníku ^^ doufám že se vám bude líbit a ahoj ! -Kattie