"-Intr-o zi iti vei da seama ca erai totul pentru mine. Si da, am zis bine... 'ERAI' pentru ca tu ai ales sa te insepartezi !"
...........................................................................................................................
RELATAREA LUI JAYDAN
Ma aflam la petrecerea lui Conor, prietenul meu cel mai bun. Acesta fiind si baiatul popular din scoala. Aproape toata scoala se afla la petrecere, de la tocilari pana la populari. Desi noi nu prea umblam cu tocilarii, Conor a vrut sa vina si ei pentru ca sunt cateva fete mai frumoase si eu fiind singurul care nu are iubita din toata gasca, vrea sa imi faca 'lipeala' cu una. Mie nu imi plac fetele timide, tociare, ci fetele indraznete si mai 'fraiere', adica nu proaste, sa pice in plasa mea din prima abordare. In urma cu trei zile avusesem o relatie de patru luni,dar ne-am despartit ca ma plictisisem de ea. Gasca noastra e formata din Chris, Conor, Ryland, Ethan si Riker. Ne aflam cu totii la bar, unde beam cateva shot-uri de Whisky.
Priveam multimea cum se distra, doar un grup de fete mai timide stateau intr-un colt si adimirau persoanele care dansau. Nu le-am mai vazut sau cunoscut pana acum, dar parca una mi se parea cunoscuta, o mai vazuseam prin scoala, dar la cat de timida e nu am bagat-o in seama si daca mai tin minte bine, tot ea a fost una din iubitele lui Ethan, dar s-a despartit de ea dupa doua zile de relatie.Ramasesem doar eu la bar din toata gasca. Ma mai acompaniau cateva fete bete care cantau "Da, mama" de Delia, erau foarte amuzante, iar starea lor de spirit imi dadea fiori placuti.
Dupa 10 minute in care asculatseam toate genurile de muzica cantate de micile noastre fete nepricepute am decis sa ma duc sa dansez putin. Au trecut doua ore in care dansam cu cateva fete si in acest timp a venit si Conor mai beat decat plecase. Mi-am indreptat atentia catre fetele ce ma inconjurau si o durere insuportabila de tampla ma cuprins...
RELATAREA LUI MARY
Stau intr-un colt timida privind multimea care se distreaza. Priviri dese si necontrolabile se duceau catre Jaydan. Il plac mult, dar el nu ma place, chiar ma crede o ciudata. Il priveam cum dadaea shot-uri dupa shot-uri impreuna cu prietenii sai. La un moment dat, prietenii lui pleaca si el ramane inconjurat de niste fete mai bete ca Delia. Dupa zece minute se ridica si incepe sa danseze cu alte fete sub influienta alcoolului. Am stat si l-am privit doua ore pline de chin si gelozie. Da, sunt geloasa, geloasa pe acele fete, dar el nici macar nu stie cum ma cheama. Il priveam atenta si dintr-o data pica ca secerat. Toti il inconjoara ingrijorati, printre ei ma aflam si eu. M-am apropatat mai mult de el si am observat ca tampla lui dreapta sangera foarte mult, apropiindu-ma mai mult am obseravt ca un pahar se sampanie a fost asasinul si moartea sa...
<<...>>
Azi e inmormatarea lui Jaydan. De cand am aflat ca a murit am intrat intr-o criza de plans continua. Mama fusese cu mine la psiholog, dar degaba, tratamentul prescris era neputincios asupra sentimentelor mele fata de Jaydan. Ma durea sufeltul ca a murit, desi nu stia cine sunt, nu imi stia numele, nu imi stia culoarea ochiilor, l-am iubit din toata inima. Toti vedeau in el un 'Bad Boy', dar eu nu, eu vedeam partea lui sensibila si amabila.
Ajunsa la cimitirul unde Jaydan trebuia sa fie inmormatat, priveam lumea cum plangea acel suflet minunat si nevinovat care a parasit aceasta viata cruda prea repede. Ma abtineam cu greu sa nu dau frau liber laceimilor. Am ales sa stau mai in spate deoarece nu puteam privi corplul rece si lipsit de miscare a lui Jaydan. Acum nu ii mai puteai vedea pieptul batand, nu mai puteai vedea cum clipea si nu ii mai puteai vedea chipul angelic. Lupte grele se purtau in acel moment in sufeltul meu si al familiei lui. De cand parintii lui au aflat ca fiul lor mai mare a murit au fost diferiti si reci ca orice parinte care isi pierde copilul. Parintii lui i-au spus fratelui sau mai mic ca Jaydan a murit, iar acum e distrus. Trebuia sa fie fratele mai mare care sa ii fie alaturi. Mama lui sta de atunci toata ziua numai in pat, iar tatal sau a devenit dependent de lucru pentru a uita cele intamplate. Prietenul lui, Conor, incearca sa fie puternic, dar cand l-au coborat in groapa a inceput sa planga. In acel moment am prefetat sa plec. Am plecat in parcul de langa cimitir pentru a ma calma. Lacrimile curgeau pe obrajii mei rosii. Ma rugam la Dumnezeu sa il readuca pe Jaydan pe acest pamant crud. In douazeci de minute lumea incepea sa se risipeasca, locul de veci a lui Jaydan ramand singur.
RELATAREA LUI JAYDAN
Nu imi vine sa cred ca am murit! Imi privesc mormantul plin de flori colorate alaturi de ingerul meu. Trist, m-am asezat pe piatra de mormant care imi continea numele, data de nastere si moarte, alaturi de un mesaj. Ingerul se apropia usor de mine privindu-ma cu mila. Eram decat eu si ingerul meu. Era atat de liniste incat puteam sa imi aud bataile inimii, bataile inimii mele moarte... Era un inger frumos, ma mangaiat pe obraz si o lacrima i se scurgea incet pe obrazul fin si alb. Il priveam ingrijorat si speriat. In acel moment am realizat ca eram un singur trecator prin umbrele vietii.
— Regreti? ma intreba ingerul intr-un suspin
— Ce sa regret? il intreb nedumerit
— Tot ! Toata viata ta! Tot ce ai trait!
— Nu regret nimic ! Totul a fost perfect!
— Poate ca nu regreti acum, dar vei regreta mai tarziu! spune sigur pe el ingerul
— Ce vrei sa spui? intreb confuz
— Prea multe nu pot sa iti spun, dar daca persoana potrivita va veni la timp si numai daca tu vei lua decizia potrivita atunci vei vedea si regreta ceva ce ai fost orb sa observi in tot acest timp.
— Ce anume?
— Ti-am spus care au fost conditiile ! imi raspunde, iar dupa cateva clipe ma intreaba : Iti pot pune o intrebare scurta?
— Te poate opri cineva? spun nepasator
— Ai prieteni buni?
— Normal! Cei mai tari si buni prieteni! raspund sigur pe mine
— Si acum ei unde sunt? De ce nu sunt aici langa tine?
— Nu...Nu stiu! Sunt devastati, cred!
— Jaydan, o prietenie adevarata nu moare nicidata! Poate ca tu ai murit, dar ei daca iti erau cu adevarat prieteni erau langa tine aici!
— Da, nu stiu ce sa zic...
— Iti zic eu : Nu ai ales prietenii cum trebuia, iar cei care meritau nu i-ai observat! Nu au fost destul de sus pentru tine, dar acum tu te afli cu doi metrii mai jos ca ei.Ingerul m-a pus pe ganduri! Poate ca prietenii adevarati au trecut pe langa mine, dar ii inteleg si pe ei, sunt devastati si tristi ca am murit. Sau poate ca ingerul avea dreptate, baietii nu imi erau prieteni adevarati. Se pare ce regret ceva si observa ca viata mea e regretabila. REGRET CEVA IN VIATA !
— Jaydan, priveste! imi arata ingerul o persoana care se apropia de mormantul meu
— Cine e?
— Nu stiu.Fata se apropia timida. Avea in mana un buchet de trandafiri si o carte neagra care parea a fii din piele. Era o fata pe care o mai vazusem la scoala, dar nu stiam cine e sau cum o chema. A pus bland buchetul de flori pe mormant si apoi s-a asezat pe iarba moale de langa piatra de mormant. M-am asezat si eu langa ea si ea a dechis cartea usor la prima pagina si a inceput sa citasca...
_______________________________________________________________________
Buna ! Aceasta este a treia mea carte si sper sa va placa ca si celelate si sa ma sustineti ! V-am last din prima in suspans ! Scuze pentru greseli ! :* :) Multumesc de coperta Lillisen ! :* :)
CITEȘTI
Glowing In The Dark
RomanceMai poate fi viata STRALUCITOARE IN INTUNERIC ? Problemele ne aduc sfarsitul ! Nimic nu mai merge ! Jaydan supus problemelor, intr-o zi destinul ii cruta viata... In toata viata lui intunecata, exista si o micuta stralucire, Mary, dar prea orb sa...