1.

24 2 2
                                    

Sedela som na lavičke a pozorovala dianie okolo seba. Už sa stmievalo a z parku pomaly odchádzali ľudia. Mamičky hrdo tlačili svoje kočíky, dôchodcovia sa veselo smiali a zaľúbené pariky si prejavovali vyznania lásky pri západe slnka. Usmiala som sa. Ich život je tak jednoduchý a pritom krásny. Niekedy by som si to rada vymenila.

Pohrávala som sa so svojím amuletom na krku. Má tvar vlka, bol to darček od môjho otca. Daroval mi ho predtým než.. než ho tie svine zabili. Sme strážci, chránime svet ľudí pred nebezpečenstvami a útokmi démonov. Máme lepšie vyvinuté zmysli a už od malička sa učíme ako proti zlu bojovať. Žijeme vo väčích skupinách, kolóniávh skoro v každom meste. Bývame v obrovskom gotickom hotely, ktorý však zvonka vypadá ako opustená budova. Držíme si od ľudí odstup. Aby nás nevideli, používame ochranne kúzlo, ktoré je vložené do náhdrelníkov. Aj v tom mojom je.

Dnes som mala hliadku.. poslali ma sem kvôli častým útokom démonov v parku. Bola som pripravená na boj. Napriahla som svoju kušu a pomaly mierila medzi stromi, naštastie tu už skoro nik nebol. Chvíľu sa nič nedialo ale napokon sa predomňa vyrútil obrovský démon. Mal cez 2 metre a namiesto rúk 4 chápadlá. Rýchlo som doňho vpálila 4 šípy. Démon zareval ale ešte nebol mŕtvy. Vytiahla som dýku a vrhla mu ju presne do stredu hlavy. Démon skonal a vyparil sa.

Než som však stihla zdvihnuť dýku objavili sa 3 další.. Bála som sa nečakala som ich toľkých naraz.. No v tom sa objavili oni..

Hiii people! :3 tak konečne som sa dokopala k vlastnej tvorbe! :) I hope you enjoy it :D :)
-Annie

My shadow world Where stories live. Discover now