3.

23 2 0
                                    

"Prekvapenieeee". Zrazu sa rozsvietilo a predomnou sazjavila moja rodina. "Všetko najlepšie Olivia" zvolali a niesli tortu ku mne. Nevedela som čo mám povedať. Bola som dojatá. "Ďakujem vám moc" zmohla som sa na tieto slová a sfúkla 18 sviečok. "Liv pod sem" povedala mama a už ma ťahala do náruče. Objatie som jej opätovala. "Mami nemusela si si robiť starosti" "ale miláčik, 18 má človek len raz za život a ocko by to tak chcel" usmiala sa ale videla som ako ju jeho strata veľmi bolí. "Máš pravdu" usmiala som sa a šla do obývačky. Sedel tu moj ujo,ockov brat, a jeho žena. A ešte par brattrancov a sesterníc. Samozrejme, boli tu aj moju dvaja bratia. Thomas a Christopher. Mám ich rada ale po smrti otca sme sa od seba odsudzili. Nebola som moc spoločenský typ tsk som sa po polhodine pobrala do mojej izby.

Mám tu len svoju posteľ, v jednom rohu skirňu, policu s knihami a malý písací stolík. Tu som mala zaznačené všetky miesto kde sa vyskytujú démoni najčastejšie. Milovala som to. Toto bol môj život a iný som si už ani nevedela predstaviť. Rozpustila som si moje dlhé červené vlasy a šla do kúpeľne. Prezrela som sa v zrkadle, moje oči zračila veľká únava. Rýchlo som sa osprchovala a šla si ľahnúť.

"Olivia vstávaj" vošiel do izby Chris. "Mhhhm?" rozospato som odpovedala a posadila sa na posteľ. "Markus ťa chce vidieť, zrejme má pre teba dalšie miesti na hliadku" odpovedal a v zápätí odišiel. Vstala som a prezliekla sa do bežného oblečenia strážcu. Čierne kožené nohavice a biele obtiahnuté tielko. "Dobré ránko" pozdravila som osadenstvo pri stole a robila si kávu. Chris a Tom sa dohodovali na dnešnej hliadke a mama čítala noviny. "Dobré ráno zlatíčko" odpovedala mama a objala ma. "Už ti vravel Chris že máš ísť za Markusom?" "Ano mami už tam aj idem."

Zaklopala som na dvere jeho kancelárie a čakala."Dalej" "Ahoj Markus" vošla som a posadila sa do kresla predním. "Ahoj Liv! Najskôr mi prosím povedz prečo si mi včera klamala" zložil si okuliare a podozrievavo sa na mňa pozrel. "Ehm..a v čom?" hrala som že neviem o čom hovorí. "Liv, neklam mi. Volala mi Andre že ked bol zo svojou svorkou v parku pomohli nejakej strážkyni s démonmi. Tak? Ešte stále nevieš? ". Cítala som ako mi stúpa do líc červeň a kúsla som si do pery. "Tak áno boli tam a pomohli mi no a?" "Vieš aké je to nebezpečné po tom.. po tej udalosti,ktorá sa stala. Musíš si dávať pozor." "Neboj dám si. Prepáč" úprimne som mu odpovedala a zadívala sa mu do očí. Bol unavený, chudák nikdy nemá pokoj. "V poriadku. Ale dnes nejdeš na hliadku sama." Presne tohto som sa obávala.. "A kto ide somnou? Chris,Tom?" "Nie, pôjdeš s Andrém a jeho svorkou."

Hi people! ;) Dneska trošku nudnejšia časť ale snád sa bude páčiť! :)

Kedže moc cez týžden nemám čas, budem sa snažiť dávať minimálne 3 časti cez víkend!

Hope you enjoy it! 💖
-Annie

My shadow world Where stories live. Discover now