Bazı acılar vardır dert bulunmayan dermanı olmayan benim acım şuan karşımda ruhu bedeninden ayrılmış beyaz çarşafa sarılmış toprağın altında yatan acımdı. Bitmişti dediği gibi bitmişti belki beni izliyordu belki hala kırgındı neden gelmiyordu yanıma rüyalarıma? Neden göremiyordum onu çok mu zordu onu görememek bir daha göremicekmiyim onu bir daha sesini duyamıcam mi? Gülüşünü,bakışını,kokusunu dayanamam ki tamam olmasın biz olmayalım o olsaydı ya yanımda,yanımda da olmasaydı ulan nefes alsaydı bilseydim aynı havayı soluyoruz bunu bilseydim annesi,babası,ben perişandık şuan mezarın başında oturmuş onu kaplayan toprağa bakıyordum sadece bakıyordum herşeyi kaybettim onu kaybettim kendime olan inancımı kaybettim sevdiğimi kaybettim. Okul kapanmış 3 haftadır odamda oturmuş düşünüyordum arada onunla olan hatıraları mı hatırlayıp kahkaha patlatıyordum arada ise onu hatırlayıp deli gibi ağlıyordum annem ise napsın kadın deli gibi kapımı açmamı bekliyordu toparlanma mı yapamıyordum uyuyamıyordum yemek yiyemiyordum hissizleşmiştim bumuydu hissizleşmek? Kaybetmek hayat omuydu?
*kendimi toplamam gerekti böyle yapamazdım artık anneme tak etmiş olmaliki kapıyı kırdı ve içeri girdi
"Annem yapma yavrum yapma nolursun"
"Dayanamıyorum"diye çığlık attim
"Öldü anne öldü benimle kavga etti ve çıktı gitti dönmedi,dönemedi"
Annem sarıldı bana oda ağladı
"Canım yanıyor anne onsuzluğa dayanamıyorum anne nolur gelsin yapamıyorum"
"Gidelim anne nolursun gidelim antepi değil ben onu sevdim onsuz yapamam gidelim izmite nolur"
"Tamam ben kadriyeleri arıycam halletcem"
"Teşekkür ederim anne "
*1 hafta sonra
Şuan antep otogarın da seç firmasının önünde bekliyorduk. 1 aydır çökmüştüm onu kaybetmiştim burda yapamazdım otobüsün kalktığını görünce annemle otobüse ilerledik ve yerimizi aldık
Bazen zordur gitmek,arkana bile bakmadan gitmek bazen de gitmek gerekir arkana bile bakmadan ben geçmişimden kaçtım Güvenden kaçtım ..
"Seni sevmek en güzel şeydi seni sevmek arının çiçeğe olan aşkı gibiydi antepe ağlayarak gelmiştim ben şimdi de antepten ağlayarak dönmek neden? Sensiz yol almak neden evlenicektik biliyorum beraber yaşayacaktık sevmiştin beni bende sevmiştim seni biz birbirimizi sevmiştik herşeyimizi kusurlarımızı sevmiştik ben seninle olmayı sevmiştim seni sevmiştim şimdi gidiyorum seni sevmediğimden değil geçmişim acı veriyor huzurlu uyu sevgilim gidiyorum ben hoşçakal"
Gitmek acıydı kaçmak acıydı onsuz olmak acıydı ben geçmişimden kaçamadım ben senden kaçtım ....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Unutursam Seni Fısılda
RandomArkadaşlar bu ilk kitabimdir hatalarim olabilir anlayışla karşılıcağınızı umuyorum -Sevdigim,sevgilim,herşeyim dediğimiz adami kaybetmek nedir biliyormusunuz siz? Onu toprağa vermek ona aşkınızı söyleyemeden. Ben verdim bu benim hikayemdi bir bedend...