yalnızlığım azalıyor

49 7 5
                                    

Sabah uyanır uyanmaz dağınık topuzumla lanet alarmın sesine kulak verir vermez kapı çaldı pijamalarımla kapıya koştum kapıcı ekmek lazımı diye sordu bende kapı kırılırcasına çalınca önemli bişey olduğunu sanmıştım neyse lazım değil diyip yoladım yarım saat kalmıştı mesaime kapıyı kapatır kapatmaz acele acele giyinip gittim iş yerime işte bu kadar yalnızım bir kapıcı birde ben annem zatten babamla birlikte beni terk etmişler komşumuzda bakmış sağolsun bana neyse ben bu telaş la kendimi tanıştırmayı unuttum ben meyra konuşmaktan işe geç kalacam işe gitmek için taksi çağırdım ve atladım taksiye işten sonra bir yıl boyunca hazırlık okuduğum için işten sonra ünversiteye gidiyorum zaten hazırlık okuduğum için geceleri çalışmıyorum iş biter bitmez okula gittim okulun en popüler erkeği benimle ilğilendiği için yalnızlık hissi hiç yokmuş gibi hissediyordum bu yüzden bu çocukla yani mert le ilgilenmeyi bende ister gibi vakit geçiriyordum şimdi kendimi daha farklı hissediyorum kütüphanede yalnız evler kitabını elime alacakken mert geldi göz göze geldik ve bana sevgisini itiraf etti bende mert için boş olmadığımı söyledim ve o gece bunu kutladık ev arkadaşım defneyle birlikte sabahladık...

YALNIZ  EVLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin