Pornim la drum

32 3 0
                                    

-Unde-s fetele? Asa de mult intarzie?
-Jakson, poti sa te calmezi un pic? Incerc sa-mi dau seama ce toping s-ar potrivi cu inghetata de fructe de padure, ciocolata sau vanilie?
Aa..am uitat sa ma prezint. Sunt Jackson. Am 17 ani, parul saten, ochii albastri, inalt..si altele. Doar n-am sa stau sa va spun toate calitatile si defectele mele. Dilan e cel mai amuzant din gasca, dar e putin prostut. Am spus putin...are parul blond, ochii negri, inalt..bla bla...
-Scuze ca am intarziat! Stai...de cand va cer eu voua scuze? In fine. Am fost la o licitatie pentru un tablou..am furat banii..muahaha....
Ea e Skiler, e cea mai rea si cea mai desteapta din grupul nostru..e roscata cu ochii caprui...
-Uhh...frumos, spune Dilan.
-Stie cineva pe unde umbla Ariana si Sarah?
-Hello my friends! Ce faceti? Am fost la cumparaturi si am "imprumutat" o rochie cu diamante care valoreaza multi baani..haha..
Ea e Ariana. Nu e cea mai desteapta, dar are simtul modei. Blonda cu ochii verzi, frumoasa, eleganta...bla bla..
-Bun, mai lipseste Sarah! Unde e?
De sub o patura se aude un sforait puternic..ghici cine-i..Sarah, care a stat iar pana la 5 dimineata..nu face prea multe.
-Suntem toti. Avem primul indiciu? Zise Skiler?
-Da. Incep sa citesc "Cel mai mic are cele mai bune abilitati, dar nu uitati, unde-s mai multi, puterea creste"
-Ce vrea sa insemne asta? Spune Dilan.
-Cine-i cel mai mic de aici?
Ariana ridica mana. Toti ne aruncam privirea asupra ei, dar ei nu-i pasa..
-Primul loc in care trebuie sa cautam este in camera Arianei!
-Casa mea a fost vanduta unor pensionari. Acum ce facem? Ne furisam in casa?
Din nou toata lumea se uita la ea, dar nici acum nu baga de seama. *FacePalm*
Seara se apropie, iar noi imbracati in haine negre, ne intalnim in fata fostei case a Arianei. Cum nu se putea mai bine, hainele Arianei erau pline de sclipici si diamante. Din nou *FacePalm*
-Usa este incuiata! Ce ne facem?
-Ariana in actiune! Spune ea.
Cu o agrafa deschide usa, iar noi o aplaudam incet cu doua degete.
-Camera mea e la etaj, zice fosta proprietara.
Skiler merge in camera batraneilor si ii parfumeaza cu o solutie speciala, pentru adormit. Becurile se aprind, iar ceilalti incep sa cotrobaie in camera fetei. Fiecare coltisor al camerei este verificat. Nu au gasit nimic, insa Sarah a gasit o cutie ascunsa in spatele televizorului. Intrebarea este de ce a ascuns-o acolo? Ariana si-a adus aminte ca atunci cand era mai mica, tatal ei o pacalise ca iese un monstru de acolo..mdea...povesti, si a jurat ca isi va invinge frica. Ariana deschide cutia si gaseste urmatorul indiciu " ssenina; ttren; aaeroport; ttorpila; uuragan; iiarba; eelicopter"
-Ce-o mai vrea sa insemne asta?
Dillan vine alergand impreuna cu Sckiler si ne avertizeaza ca s-au trezit batranii. Se pare ca aceea solutie nu era asa buna. Am sarit pe geam de la etajul 1 (prosti dea binelea) si am fugit fara ca cinva sa banuiasca ca am trecut pe acolo.

Stupid LifeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum