☆Magie☆

12 3 0
                                    

Era ora 02:00 noaptea si noi umblam pe drumuri. Ariana era in urma cu mult, pentru ca nu vrea sa-si murdareaaca costumul plin de pietricele si diamante. Eu si cu Dilan incercam sa deducem ce scrie in indiciu. Ajuncem teferi si nevatamati la "ascunzatoarea secreta". Am uitat sa va spun ca lui Dilan ii place sa construiasca. De mic facea casute pentru pasarele si altele. Locul in care stam este in canalizare, intr-o camera. Amicul nostru a gasit o camera prafuita si murdara, dar cu timpul a renovat-o. Sa nu va speriati, asa stau copii parasiti de copii lor...Aprindem lampa si stam cu indiciul in fata, asteptand sa apara o minune ca sa ne conduca la urmatorul bilet. Adormim....
Dimineata ma trezesc singur in casa...ce naiba?..vad un bilet pe masa " Hei, amice! Eu plec sa iau de mancare. Nu te gandi la ceva bun...merg sa fur o sacosa plina de dulciuri de la o petrecere de copii mici si retardati. Ariana a mers la coafor, Skiler a mers cu Sarah sa fure toti banii din seiful bancii. Fa si tu ceva" Da..observati cat de bine ma inteleg cu prietenii mei. Lampa a ramas aprinsa toata noapte. Pe bilet apare scris cu cerneala invizibila "dublu". Ma uit pe bilet si imi dau seama ca notatiile de pe indiciu, au prima litera dublata. Iau fiecare litera in parte si spun cu voce tare" statuie"..Aaaa...statuia printului William din parc...uneori stau si ma intreb daca prietenii mei nu sunt interesanti si...
-Jakson, ce faci? Spune Skiler
-Stiu unde e urmatorul indiciu!
In drum spre locatie, ii povestesc amicei mele despre bilet.
Parcul nu mai e cum era odata...era verde si frumos, iar acum totul e pustiu...Statuia este exact la fel. Pe monument sunt scrise data nasterii si data mortii. Observ ca aceste date sunt scrise gresit.
-Care e ordinea?
Skiler cauta pe net, dar un hot vine si ii ia telefonul din mana. Amica mea face doua scheme de gimnastica, ii dau o lovitura la cap si una in burta si isi recupereaza mobilul. Lasul fuge ca o fetita printre boscheti, iar eu raman cu gura cascata.
-Ce? Am facut si tawekoando!
In fine, Skiler imi spune datele corecte, iar prin nu stiu ce magie, bratul statuii arata spre un copac. Alergam pana la el si incepem sa scoatem pamantul de la poalele trunchiului. Un mic cufar se afla in acel loc, unde ghici ce? Acolo e si urmatorul indiciu.
Mergem "acasa" unde ceilalti ne asteapta cu o sacosa plina de dulciuri. Scot scrisoarea din cutie si citesc "La 00:00 in padurea de langa conacul Siford, multe se vor intampla"
-De ce nu ne pot spunde direct unde sunt si gata! Ma doare capul, spune Dilan!
-Trebuie sa judecam.
A fost o zi grea pentru noi, in special pentru mine si Skiler. Ne odihnim, sperand ca intr-o buna zi sa ne gasim parintii.

Stupid LifeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum