♡Pana Dimineata♡

10 3 0
                                    

-Conacul Siford? Locul ala e murdar, mizeeabil, urat.., spune Skiler.
-Nu mai fa atatea mofturi si hai sa investigam.
-Sarah, lasa-ma dracului in pace! Nu stii cate am pe cap!
-Ce sa nu stiu? Ca parintii tai au decedat? Nu e ceva nou.
-Taci in **** ***!
Skiler izbeste usa si pleaca, fara sa ne anunte. Sarah cade in genunchi si plange in hohote.
-Ce s-a intamplat? Tu chiar nu te poti abtine, nu?

*in perspectiva lui Skiler*

De ce eu trebuie sa sufar. De ce eu? Nu e de ajuns ca am asistat la moartea parintilor mei? Am sa ma razbun pe McCuery si pe fiul sau, Zack!
-Bine ati venit la cea dea 8 gala a filmelor celebre! Inainte de a incepe decernarea premiului, avem de facut un anunt. La ora 20:30, la conacul Siford, elevii clasei a 12-a, isi vor desfasura balul de absolvire! Pentru a putea participa, va puteti inscrie pana la ora 16:00. Va asteptam!
La auzul acestor cuvinte, merg repede sa ma inscriu. Da..ok..ii
inscriu si pe ceilalti.

*din nou in perspectiva lui Jakson*

-Pe unde umbla?
-Vesti bune, baieti, spune Skiler, imbracativa frumos ca mergem la balul celor dea 12, la conacul Siford!
-Ce??? Nu creeed!
Toti mergem sa o imbratisam.
-Unde-i Ariana?
-Friends, cu ce sa ma imbrac, cu o rochie scurta rosie cu diamante, sau una lunga neagra? Dar care pantofi? Aa..si machiajul?
Toti deodata *FacePalm*
Seara se apropie, iar baietii isi pun fracul, pe care l-au furat de la niste magicieni(care aveau in seara asta spectacolul).
Fetele arata minunaat. Ariana era imbracata cu rochia rosie cu diamante. Skiler era imbracata cu o rochie neagra, scurta, iar Sarah intr-o rochie turcoaz, scurta.
-Aratati minunat!
-Si voi!
-Mergem domnisoarelor?
-Mergem!
Conacul Siford era superb. Pancarde agatate, baloane plutitoare, muzica extraordinara.
-Nu uitati de ce am venit, spun eu! (Jakson)
Toti spun "nu uitam" si cand o vad pe Ariana pe ringul de dans, zbantuindu-se pe o muzica country. *Face Palm*
23:50
Mergem in padurea de langa conac, cand deodata..ghici ce.. McCuery si Zack, deschid o intrare secreta subterana. Trag maneta, care era o creanga si intra. Mergem sa ii urmarim in ascunzatoare.
-Cum ti-am mai spus, dragul meu fiu, in Conacul Siford este ingropata o comoara. Bomba este pregatita?
-Da, tata!
Bine. La ora 00:00, darapanatura asta va fi aruncata in aer! Muahaha...
-Ce ne facem?
-Am un plan, spune Skiler.
-Bunul meu amic, Zack si tatal lui McCuery, cat a trecut?
-Pai dupa calculele matematice au trecut...
-Ajunge! Nu-mi vei distruge seara!
-Haj du-te! Si ce ai degand sa faci?
-Pai planul meu era sa te distrag cu palavrageala in timp ce Sarah si Dilan  dezactiveza bomba, iar Ariana si Jakson sa sune la politie.
-Cee???
Sirenele masinilor de politie rasuna iar Skiler scoate arma si ii avertizeaza si impusca. Cei doi fug ca doi lasi, iar in cale le apar politistii.
-Bine, baieti!
-O intrebare, de unde ai luat arma?
-E de jucarie!!
-Acum puten sa ne intoarcem sa gasim indiciul?
-Baieti, am gasit ceva!!
Dilan vine alergand cu urmatorul induciu.
-Unde l-ai gasit?
-Seiful din ascunzatoare era deschis si am gasit biletul si o scrisoare. Scrisoarea " Am fost rapiti de McCuery" Bilet " Femeia verde"
-Ce?
-Stiti ceva? Haideti sa ne intoarcem la petrecere si sa lasam pe maine indiciul.
-Haideti!! Yuhuuuu!! ♡♡

Stupid LifeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum