Rupti de oboseala de la balul de diseara, ne intindem in pat si adormim, fara sa ne fi schimbat de frumoasele haine.
Dimineata, luam micul de jun si facem o plimbare prin orasul adormit. In pas simultan si cu privirea inainte, ne indreptam spre un peco. Cumparam cele necesare si ne intoarcem acasa.
-Cati bani mai avem?
-Tu cat crezi? Sigur avem milioane! Am cumparat aproape tot magazinul.
-Friends, mi se pare ca am gasit urmatoarea destinatie. Este in New York!
-Tu ai baut ceva?
-Se pune apa plata? In fine. Femeia verde este Statuia Libertatii.
-Oo..da!! Hai sa mergem!
-Nu acum. Trebuie sa-mi fac bagajul, spune Ariana.
-De unde bani, spune Skiler! *retardati*
-Trebuie sa facem rost!
-Stiu, spune Dilan! Cantam pe bani sau dansam.
-Este o idee destul de buna.
-Hello! Noi nu avem nici un talent! Ce ne facem? Oficial abandonam misiunea.
-Te dai asa batuta? Putem da o petrecere intr-un loc public. Iar intrarea ar putea fi 20 de lei. N-ar fi ok?
-E o idee geniala.
-Tontilor si unde o sa dam petrecera?
-In cimitir!
-Oo...daa!
Plasam anuntul peste tot in oras. Punem platouri cu prajituri pe morminte. Scena va fi montata la intrarea in curte. Vor canta doua formatii: Arctic Monkeys si Scorpions.
Lumea a inceput incet, incet sa apara, iar noi ne distrama pe cinste. Toata noaptea stam suiti pe morimonte si dansam pana ne dor picioarele. Trupele au fost incantatoare si lumea a aplaudat si au strigat "Bis Bis" A fost o nebunie totala. Ups..este cam multa galagie si domnii politisti au venit sa ne faca o vizita.
-Ce e cu dezastrul asta? Aveti aprobarea primarului? Aveti autorizatie?
-Nu avem!
-Atunci, sunteti arestati!
-Domnul politist, spune Ariana care era cea mai bine imbracata si care atragea privirea baietilor, va putem da un autograf de la trupa "Scorpions"
-Nu merge mita, domnisoara!
-Atunci va putem oferi o plimbare in culisele trupei+un concer vip+autograf
-Cee? Ou..doamne, Scorpions era trupa mea preferata din copilarie!
-Ariana il conduce pe ofiter la destinatie, iar noi ne intoarcem la petrecere.
Ne-a prins dimineata, iar noi am strans mizeria pe care am lasat-o. Am platit trupele, iar noua ne-au ramas destui bani pentru calatorua din New York.
Fetele isi pregatesc bagajul in timp ce noi, baietii ne-am luat cele necesare.
Cu un zbor linistit la clasa a doua ne indreptam spre destinatie.
New York este unul dintre cele mai mari orasa, iar noi nici n-am putut visa la o asemenea calatorie. Toata ziua selfi-uri, poze, reviste de moda, cumparaturi.
-Skiler, ai banii?
-Da, Jakson. Unde e hotelul?
-Este la 3 strazi distanta, se numeste Unisers.
Ajungem la hotel si ramanem cu gura cascata si ochii holbatii, uitandu-ne pana la ultimul etaj. Era spectaculos. Candelabrele imbodobite cu diamante atarnau deasupra noastra. Statui, tablouri si tot felul de exponate se aflau pe coridor. Ne indreptam catre receptie si ne cazam. Valetul ne ia bagajele si ne conduce spre apartamentul nostru. Acesta era uimitor de spatios. Are camera fetelor si camera baietilor+o baie cu o cada imensa in care ne putem rasfata.
Ne odihnim, iar maine dimineata pornim in cautarea urmatorului indiciu. Statuia libertatii era uriasa.
-Pe unde intram?
-Stati, vine cineva!
Ne ascundem dupa un tufis, si observam ca este o usa secreta care duce spre un lift.
-Bun, tipul a plecat. Care e combinatia de la lift?
-O sa intru in baza de date si am sa va spun. Parola este "1A-5B-9C".
Urcam in lift, iar acesta ne duce pana in varf. Acolo observam o camera uriasa care avea podeaua asemanatoare cu o tabla de sah. Sarah o ia inainte si calca pe o patratica, iar apoi in camera se aude un sunet "2 incercari ramase"
-Ce vrea sa insemne asta?
-Gata, stiu. Mai tineti minte codul de la intrare, spune Skiler.
-Da.
-Poate daca apasam in ordinea corecta, putem scapa de aici.
-Buna idee!
-Ariana, calca patratica cu numarul "1A". Dilan, calca patratica cu numarul "5B". Jakson, calca pe patratica "9C"
-"Parola dezactivata'
-Yuhuu..am reusit.
Deodata se deschide un mic seif care are in el o cutie. Skiler o deschide.
-Urmatorul indiciu "Cand veti gasi ceea ce cautati, acolo veti gasi si urmatorul indiciu. P.S Ramaneti tot in New York"
-Se pare ca mai ramanem in oras.
Ne intoarcem la hotel si ne odihnim pentru ca aventura nu se incheie aici.Hei pandaunicornii mei! Cum a fost ziua voastra? Am mai publicat in carte. Sper ca va place. Puteti sa-mi lasati sugestii in comentariu sau in privat, va pup! Sa nu uit intrebarea zilei "Unde credeti ca se afla urmatorul indiciu?"
V-am pupat si o seara minunata va doresc!
Era sa uit, multumesc pentru vizualizari si aprecieri. Ca iubesc!
CITEȘTI
Stupid Life
RandomJakson, Dilan, Skiler, Ariana si Sarah sunt cei mai buni prieteni. Parasiti de parintii lor la varsta de 4 ani, ajung sa devina cei mai periculosi oameni din cartierul orasului abandonati Siford. Dorinta lor este de asi gasi parintii, urmand o serie...