İlk Gün

39 3 0
                                    

Bir güne daha kitaplarla sabahlayarak başlamıştım. Alarmın çalmasına 5 dakika kala kapatmıştım. Annemin dırdırını çekmemek için erkenden hazırlanmaya başlamıştım ki telefonum çaldı

TURKCELL Arıyor...

Sabah sabah kim arayacak sanmıştım ki... Saçımı da tarayıp aşağı indiğimde annemle babam masayı hazırlıyorlardı .

-Günaydın.

+Günaydın kızım.

Masaya oturup sütümü içtim bir dilim peynir yiyip kalktım. Ayakkabılarımı giydiğimde babam kendisini beklememi söyledi ve bir kaç dakika sonra yanıma geldi.

+Kızım okula ben bırakayım seni. Ne dersin?

-Ne gerek var baba? Zaten okul yakın.

+Olsun hem yolda laflarız

Saatime baktığımda geç kalıyordum  ve mecburen kabul ettim. Arabaya bindiğimde camda bir not vardı "SENİ SEVİYORUZ UMAY.."   yüzümde belli belirsiz bir gülme oluştu babamda bunu görmüş olacak ki o da güldü. Okula vardığımızda sıra olunmuş müdürü dinleye bir sürü öğrenci vardı. Babamla vedalaşıp indiğimde müdürün daha yeni konuşmaya başladığını anladım. Sıraya girdiğimde kulaklıklarımı takmış müzik dinliyordum ki bacağıma gelen cetvelle irkildim ve bir klasik Aysel hocanın meşhur cetvelini yemiştim. Bu uyarıydı eğer bir  kez de kafana tebeşir, kalem, silgi vb. şeyler yersen sözlülerinin toplamı yirmiye bile ulaşamaz demek. Neyse ki konuşma uzun sürmedi ve sınıflara dağıldık. Okuldaki ilk şanssızlıklarımdan biride okulun korkulan tayfasının olduğu sınıfla benim sınıfım karşı karşıyaydı. Umarım onlarla bir sorunum olmaz. Sözüm biter bitmez birine çarptım ve bu kişinin Miray olduğunun anlamam pek uzun sürmedi.  Anın da gelen acının sebebinin Miray'ın saçımı çekmesinden dolayı olduğunu anlamam da uzun sürmedi tabii.

+ Lan sen nasıl bana vura bilirsin ?

-B-ben sana bilerek çarpmadım. Özür dilerim.

Saçımı eline dolayıp biraz daha çekti ve bıraktı.

+ Bir daha böyle bir şey olursa seni pişman ederim ufaklık.

Biraz bakıştıktan sonra hızlıca sınıfa girdim ve duvar kenarında en arkanın 1 önüne geçip telefonla uğraştım ve hoca geldi saçma saçma konuştu veya ben uykulu olduğum için sadece ders programını anladım. Tartışılır...

MİRAY'IN AĞZINDAN

Bizi izlemiş olan bir kaç kızlardan birine  bana çarpan kızın adını sordum. Adı Umay dedi zaten sınıfı bizimkinin karşısında olduğu için onun hakkında öğrendiklerim şimdilik yeterdi geri kalanını sosyal medyadan öğreniriz. Zaten ben yapamasam da Uzay yardım ederdi. Seni unutmıcam Umay Sert... 

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 03, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Beni Siz Böyle YaptınızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin