Eu sunt Nathalia . Am 16 ani . Locuiesc in Hamburg de la varsta de 5 ani ...
Pana sa locuiesc aici , am locuit in Romania , da, sunt romanca !
Parintii mei se numesc Georgeta si respectiv Marian . Mai am o sora pe care o cheama Irina si are 8 ani .
Fericirea nu a fost intotdeauna cea mai buna prietena a mea ... dar si cand a fost , nu a fost pentru mult timp ... I as fii putut fii o prietena loiala si pe viata ...
Ultima data cand am crezut , ca vrea sa mi fie prietena a fost acum 3 saptamani , cand un baiat Catalin , mi a dat mesaj pe Facebook :
Catalin : heii , ce zici , iesim in seara asta la un suc? ... pe baiatul asta il cunosc din liceu .. este un tip blond cu ochii albastri , are 1.70 , are patratele , are putina barba si tunsoarea care se poarta acum .
Desi mi se pare ceva suspect la mijloc , pentru ca el este cel mai fitos baiat din liceu , de ce ar vrea sa iasa el tocmai cu mine la suc . De obicei , el este invitat de fete afara , dar pe care le refuza ...
Eu: Ok , spune mi ora , locul si ne vom intalnii acolo ...
Catalin : Te rog , da mi adresa ta , nu vreau sa patesti ceva pana ajungo acolo , stii foarte bine, ca acum seara sunt o multime de golani , pe toate strazile ...
Eu: Strada Olipus , blocul 4 si interfonul il am 5 , cand ajungi , ma suni si eu o sa cobor in 5 min ... dar inca nu mi ai spus ora la care o sa ne vedem
Catalin : Pai la 9:30 o sa fiu in fata blocului tau , eu acum trebuie sa ies , am putina treaba cu ai mei , te pup !
Whatt ?! Mai am la dispozitie , doar 3h si jumatate , trebuie sa incep sa ma pregatesc ca altfel , nu o sa fiu gata pana ajunge el si nu vreu sa il fac sa astepte . Imi fac repede un dush , imi usuc parul apoi il intrept si il las lejer pe spate , imi iau o rochie neagra , mulata , care imi pune formele in valoare , care imi scoate ochii mei albastrii in evidenta , o pereche de pantofoi cu platforma si tocul cui in picioare , imi fac un machiaj penttu ochii albastri . Am terminat exact la fix .
Trr trr trr
Suna interfonul . Asta trebuie sa fie Catalin . Fug repede la interfon si raspund :
Eu : Da, cine este ?
El cu vocea lui calda si putin copilaroasa , imi raspunde .
Catalin : Sunt eu Catalin , am ajuns , te astept in masina .
Eu: Okey , cobor imediat . Ma duc repede in fata oglinzii , ma fac un mici retusuri si cobor .
Cum ies pe usa blocului , ma vede , coboara din masina , imi deschide usa si se uita fix in ochii mei .
Si imi spune .....Continuarea o sa o primiti in Capitolul 2. Sper ca va placut primul capitol , Va multumesc sa ati ales cartea mea . Sper sa o cititi pana la final . Pupucii