Capitolul 5

23 0 0
                                    

Matematica...cea mai nasoala ora ...
In timpul orei primesc un mesaj de la un numar necunoscut. Nu am mai asteptat pana in pauza , asa ca trag cu ochiul in telefon: 'Buna, Nathalia. Ma numesc Jhon. Prieten cu Catalin . Am auzit ca ati iesit zilele astea , este adevarat? Daca este , atunci trebuie sa te felicit ! Cu ajutorul tau a castogat ceasul meu primit de la tata in valoare de 3.000 de euro! Bravo , fetițo! '
What? Trebuie sa fie o gluma , o gluma proasta.
Toata ora stau cu gandul numai la acel mesaj. Nici nu am mai fost atenta la ora ...
În pauză!
Catalin: Hei , iubito! Cum a fost ora ta de matematica?
Eu: Iubito?! Esti un nesimtit ! Nu inteleg cu ce ti am gresit eu de mi ai facut asta. Din tot liceul pe mine m-ai ales? Puteai alege oricare alta fata! Porcule!
Catalin: Ce s-a intamplat ? De ce imi vorbesti asa? Eu chiar te plac si chiar vreau sa fiu cu tine! Explica-mi ce s-a intamplat!!!
Eu: Ce s-a intamplat? Uite! Si ii arat mesajul primit de la prietenul lui Jhon!
Catalin: Uite , iti pot explica!
Eu: Nu am nevoie de explictiile tale! Am fost un pariu si atat! Iesi din clasa mea,acum!!!
Catalin: Nu plec! Eu vreu sa ti explic! Deci, uite , da, este adevarat, dar cand te am vazut in rochia aia neagra si cand m-am uitat in ochii tai albastrii ca marea si m-am pirdut in ei, am simtit un mare gol in stomac ! Am simtit ca esti fata pe care o vreau la bratul meu tot timpul! Daca te m-ai consideram un pariu , crezi ca ma mai afisam cu tine? Sa ma vad tot liceul? NU! Era doar seara aia si atat! Fraiero, m-am indragostit de tine! Si daca vrei opresc fiecare persoana care va trece pe hol si am sa-i spun!!!
Eu: Ma uitam la el si nu stiam ce sa mai zic. Ma gandeam daca sa l cred sau nu.
S-a sunat de intrare. Catalin a plecat la el in clasa ,iar eu Am ramas la bine la banca , uitandu-ma in gol si gandindu-ma la cele intamplate .
O voce tot striga la mine :
Pirce, domnisoara Pirce , draga, tu nu esti atenta la ora ?
Aolo , asta deja a intrat , zic in gandul meu .
Eu: Ba da ,doamna !
Doamna :  Atunci de ce te uiti pierduta pe geam ?
Pun capul in jos numai sa ma lase in pace si sa si continuie ora . Urasc economia ! Nu mi place nici materia nici profesoara .
....
Orele au trrecut . Imi strang tot ce am pe banca si merg catre iesirea scolii .
La poarta luceului este un baiat cu foarte multi trandafiri in mana . Oare cine o fi norocasa ? Dar si baiatul ?!

Va urma!

Hei! Ce faceti ? Imi pare rau ca nu am mai postat ! Promit ca de acum incolo va apatea un capitol la doua saptamani ! Va pup !

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Feb 25, 2017 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

PariulUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum