Capitolul 3

43 0 0
                                    

El imi raspunde :
Catalin : Fac box , joc fotbal si ies cu prietenii ... dar acum ca ai aparut tu in viata mea , o sa ti acord tie mai multa timp din viata mea ,decat lor !
Eu: Nu trebuie sa ti neglijezi prietenii , pentru mine !
Catalin : Chiar vrei sa ne suparam .
Auzind aceste cuvinte incep sa chicotesc ... Ma uit la ceas , se facuse deja tarziu .
Eu: Eu zic sa mergem acasa ,maine avem scoala si nu vreau sa intarzii la prima ora :D . Am matematica ...
Catalin : Okey , stai sa platesc si mergem spre casa
Plateste masa din seara asta si ne indreptam catre masina .

In masina
Catalin : Chiar mi a placut aceasta seara ... si este intrerupt de telefon , dar nu raspunde ... il blocheaza si il baga inapoi in buzunar
Eu: Si mie mi a placut aceasta seara
Catalin : Imi pare rau , ca nu am mai putut sta ,dar maine avem scoala ... yachh... urasc scoala, dar fara ea nu poti face nimic in viata asta :((
Eu doar din cap si aprob ceea ce el imi zice..
Am ajuns ,in fata blocului ... Ne uitam unul la altul , nu stiam ce sa facem ... Daca am vazut ca el nu face niciun pas , vreau sa ies din masina . Vreau sa pun un picior jos si ma apuca de mana ... Se apropie usor de mine ,eu ma apropii usor de el ,pana cand buzele noastre se lipesc si incepem sa ne sarutam . Cred ca a fost cel mai lung sarut , pentru ca a durat ceva timp. Simteam ,ca vreau mai mult si mai mult si mai mult , nu ma saturam de el ... La un moment dat ne retramgem amandoi usor , dar cu un regret ... el trebuia sa ajunga acasa , la fel ca si mine ....

************************
Doamne , ce seara ! Nu voiam sa se mai termine , ma simt atat de bine in preajma lui ! Simt ca este jumatatea mea . Baiatul asta m a cucerit doar intr o singura seara sau nu chiar .... pfff , da , mie imi placea de el , de foarte mult timp ..
Maine , trebuie sa ii spun toate astea lui Jessi . Jesii , este cea mai buna prietena a mea , e mai mare ca mine cu 4 ani , este o silueta 90-60-90 , bruneta , cu ochii verzi si este intr o relatie ,cu cel mai bun prieten al meu Stefan .  Ei sunt impreuna de 5 ani ! Cu exceptia parintiilor meu , doar la ei am vazut ce este iubirea adevarat . Si tot o iubire d'asta imi doresc si eu

**************************
Cat de prost sa fii ? Am iesit cu ea pentru un pariu si acum m am indragostit ... ce ii zic eu acum lui Jhon ? Defapt ii zic adevarul , am iesit cu ea , l am castigat , dar ce fac pe urma ? Ca el mi a zis ca doar in seara asta si atat ...
Ahh , ma suna Jhon ...
Eu: Da !
Jhon: Ia,zi frate ,a iesit cu tine ?
Eu: Da ,frate am iesit
Jhon : Bine , bai , baiatuleeee!!
Eu : Bine ,frate ! Hai ca vb maine ca sunt foarte obosit ...
Jhon: Bine ,bine
Si ii inchid telefonul si adorm cu gandul ea EA !!



Ce faceti ? Va placut capitoul ? Astept pareri ! Pupici !!

PariulUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum