Capitolul 2

56 0 0
                                    

Si imi spune .
Catalin : Domne cat esti de frumoasa ! Esti minunata in seara asta !
Entuziazmata pana este cap cu o multime de fruturasi in stomac , abia murmur si eu un MULTUMESC FRUMOS ! 
Intram in masina , iar la radio era melodia : 'Queen - Love of my life' , chiar daca este vechie, eu inca sunt indragostita de melodia asta .
Si intr un final , ajungem la restaurantul ales de el . Aici ne punem la o masa mai retrasa . Comandam fiecare ce isi doreste si asteptand comanda el imi spune :
Catalin : Scuza ma 5 min , o sa merg pana la baie , sper sa te gasesc tot aici .
Am ramas singura . Si imi pun tot felul de intrebari . Oare sa fii avut un motiv , pentru care a vrut el sa iasa cu mine ? Sau e doar simplu fapt ca ma place ... Dar ce tot imi fac iluzii ,sigur e altceva la mijloc ,pentru  ca el este un baiat fitos si cu nasul pe sus .
In baie :
  Bai , ce este cu tine ??! Tu ai iesit cu ea , doar pt ceasul promis de Jhon , nici decum ca o placi ? De ce tremuri asa ? De ce simti fericire ? De ce ai goluri in stomac ?!  Bai baitule , pe tine te vor toate fetele , de ce te ai oprii tocmai la ea ?  Hai, da ti cu putina apa pe fata plus doua palme si revinoti ! Doar ceasul ,te a adus aici cu ea , INTELEGEEE !!
Se intoarce Calatin , trebuie sa ii arat ca sunt indiferenta situatiei si chiar daca nu as fii fost aici , tot nu mi ar fii pasat ... SPER SA SI IMI REUSEASCA !!
Catalin : Si ce iti place sa faci in timpul liber ?
Eu : Fac dansuri ,merg la sala si merg sa vad un film , depinde !
Catalin isi spune in gandul lui : ' Acum inteleg de ce arata asa de bine !' Banuiesc ca la dansuri mergi mereu , nu ?
Eu : Da , dansurile le am chiar maine dupa scoala ?
Catalin : Si nu ai vrea ca sa te insotesc ?  
Eu: Nu vreau , sa te deranjezi , poate ai altceva mai important de facut, nu sa mergi cu mine la dansuri !
Catalin : Daca as fii avut altceva de facut , cu siguranta , nu m as fii oferit sa merg cu tine ..
Eu : Bine , daca tie iti face placere ,sper sa nu deranjez ..
Catalin : Nu, nu ma deranjezi
Dar te rog ,sa mi spui la ce ora sa fiu la tine la scara !
Eu: Poti ajunge pe la 16:30 ?
Catalin : Voi ajunge la 16:00 , ca sa merge sa mai dam o tura de oras , bine inteles , daca iti face si tie placere ...
Eu : Cu siguranta ! Ii raspund eu .Dar de ce vrea sa merga cu mine la dansuri ? De ce vrea sa stea asa mult in preajma mea ? Cum de m a ales el tocmai pe mine ,din tot liceul ?
Catalin este furat de peisaj , se uita fix pe geam ... si ma intreb oare la ce se gandeste...
Catalin: Nathalia ... ce mi ai facut tu mie ? Am iesit cu tine pentru un ceas si am ajuns sa te plac ... oare de  ce ?  De ce vreau sa stau cat mai mult in preajma ta ? De ce simt ca imi apartii ?!
Il intrerup din gandurile lui.
Eu : Tu ce faci in timpul liber ?
El imi raspunde.....


Buna , din nou ! Sper ca va placut si al ll lea capitol ...
In curand va aparea si cel de al lll  lea , sper sa va placa cartea mea !!
Vreau sa mi lasati comentarii , iar in ele sa scrieti pareri si opinii !! Multumesc , ca ati citit si acest capitol ! Pupici !




PariulUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum