5/2

492 13 0
                                    

Percys pov

Probudil jsem se v posteli s Rachel, oba jen ve spodním prádle. I přes strašnou kocovinu jsem vystřelil z postele, oblékl se a běžel k Jasonovi.

Bylo devět a on mi otevřel teprve v pyžamu. Pustil mě dovnitř a já sebou hodil na jejich- Jasona a Piperinu- pohovku.

Po chvíli se tam objevila Piper. Poznala že mi něco je a začala se mě vyptavat.
"Asi jsem podvedl Annabeth. Totiž já...my jsme se strašně pohádali a tak jsem odešel z domu. Jako ne napořád, ale prostě... No začal jsem pít a pak... nic...mám okno. Dnes jsem se probudil u Rachel v posteli. A..a oba jsme byli polonazi.

Piper's pov
Včera mi volala Annabeth. Že prý se strašně pohadala s Percym. Brečela mi na rameni a nadávala si, že mu strašně krivdila a že toho pro ni dělá strašně moc a že nechce aby ji opustil.....

No a teď přijde Percy s tímhle. Něco mi tam, ale nesedělo a tak jsem se vydala k Rachel.
Poslední dobou z ní byla strašná mrcha.
Otevřela mi s povýšeným výrazem ve tváři.
"Co bylo mezi tebou a Percym?"
"No..."protáhla, čímž mi dala odpověď. Ale něco mi říkalo, že to tak není.
Strčila jsem do ní a vešla k ní do bytu. Šla jsem rovnou do ložnice. Na první pohled tam nebylo nic zvláštního, ale při bližším prozkoumání jsem si všimla kamery tak, aby natáčela postel. Vzala jsem ji a pustila si nahrávku.
******
Jela jsem rovnou k Annabeth. Nějak jsem tušila že tam šel i Percy. Když jsem přijela Percy zrovna vchazel dovnitř.
Vyběhla jsem tam za nim. Byl překvapený, ale já jsem hledala Annabeth.
Našla jsem ji na posteli. Dala jsem jí kameru do ruky. Překvapeně se na mě podívala, ale pustila si nahrávku.

Na začátku byla Rachel se slovy:To máš za to žes mi ukradla kluka.

Pak se tam objevil Percy úplně na mol. Rachel je oba svlékla do spodního prádla, sedla si Percymu na klín a pokusila seho políbit. Percy ji však odstrčil a začal mluvit o Annabeth. Mluvil o ní tak krásně a romanticky..
Annabeth se rozbrecela a vyběhla za Percym.
Ten stál poněkud překvapeně když se mu brečíci Annabeth vrhla do náruče a odpouštěla mu a omlouvala se. Nakonec ji ale políbil.

Short Stories PercabethKde žijí příběhy. Začni objevovat