6/2

481 11 0
                                    

Po týdnu to nevypadá pro Annabeth vůbec dobře. Děcka ji vůbec nemají rádi a ona je z toho úplně zničená. Musím jí pomoct.

"Annabeth takhle to nepůjde. Hele dneska k tobě přijdu a pomůžu ti na sobě zapracovat. Ok?"
"Ani nevíš jak jsem ráda. A co Kalypsó?"
"Nepřijede. Fotí na Krétě."
"Aha. To mě mrzí. No tak přijed kolem třetí. Tak zatím."

Když stojím před Annabethinym bytem, jsem trošku nervózní. Ani nevím proč.
Naštěstí když Annabeth otevře a usměje se na mě, nervozita je pryč.

Rozhodl jsem se Annabeth změnit i oblékání, protože do školy nosí výhradně kostýmky.
Vejdu k ní do ložnice a otevřu její skříň.
"Percy co to děláš? Kdo ti to dov..."
"Pomáhám ti Annabeth. Ty kostýmky už nenos."

Zkoumám její šatník, když tu mě něco zaujme. Chytnu jedno ramínko a podrzim si ho na délku paží.
Jsou to černé minišaty bez ramínek. Na sucho polknu když si jen představím jak v nich asi Annabeth vypadá. Ona je totiž hodně hezká a má vše co by mít měla.
Annabeth je rudá až za ušima a vytrhne mi šaty z rukou. Radši přejdu na další oblečení.
Nakonec jsme vybrali džíny a barevné tričko.
"No, ale nevím jak moje oblečení změní názor děcek na mě."
"Změní, ale mi jsme ještě neskončily.
Víc se uvolni a víc mluv o látce. A máš ten super počítač, tak si taky vytvoř nějakou prezentaci...."
Takhle jsme tam proseděli zbytek dne.

Druhý den Annabeth použila všechny rady a uspěla. To bude chtít oslavit.
"Gratuluji Annabeth. Co kdyby jsme si zítra zašli někam ven. Pozvem i zbytek party."
"Jasně to bude super tak pro mě prijed."

Short Stories PercabethKde žijí příběhy. Začni objevovat