6/1

539 12 0
                                    

Annabeth's pov
Zrovna stojím před budovou střední školy v New Yorku. Já a můj kamarád Percy tu máme být ba dvouměsíční praxi, jako učitelé.  Na konci nám naši žáci napíšou hodnocení, na kterém bude záležet na konci studia.

Percy už je tady. Na své motorce, s dokonale rozcuchanymi vlasy a veselym úsměvem na rtech.
Samozřejmě není vůbec nervózní. Narozdíl ode mě.
"Máš zpoždění. Už tam máme být."
"Ahoj. Jojo promiň už jdu. Víš ráno volala Kalypsó. Možná přijede na víkend domů."
Kalypsó je Percyho snoubenka a je modelka takže jezdí někde po světě.
"To je super. A teď máme jít doleva."

Ujme se nás milá učitelka a zavede nás do třídy 2.B.
Takže zam jsou průměrne 17letý děcka.
Jen nám je představí a posadí nás úplně dozadu.
Zítra už začneme učit. Já mám angličtinu a dějepis, Percy zase zeměpis a biologii. Ale na hodinách máme být oba.

Percy's pov- druhý den
První hodinu má dnes Annabeth. A nerad to říkám ale vůbec jí to nejde.
Jen co přišla do třídy a představila se, začala diktovat zápisy. Za to ji ty děcka mic mít rádi nebudou.

Pak jsem přišel na řadu já.
"Tak čau děcka. Já jsem Percy Jackson a budu vás učit zeměpis a biologii. Zápisy vám nebudu diktovat. Mám prezentaci, kterou budete opisovat do sešitů a já budu mluvit. Má někdo otázky? Ne? Super, takže..."

Short Stories PercabethKde žijí příběhy. Začni objevovat