3

10 2 1
                                    

"Beni benden alırsan seni sana bırakmam!"
"Abi bana ordan bi duble daha" diye bağırdı Deniz harikulade(!) müzik eşliğinde.
Ben mi? Ben ise sıkıntıdan rakı içip meze yiyordum ve galiba sarhoştum.
"Abi bi otuzluk da bana be!" Diye bağırdı Cem.
"Sende ister misin Ece Sultan?" Diye sordu Cem. Valla bayağı bayağı kanka olmuştuk.
"Gönder be bro bana da bi doksanlık" diye bağırdım.
Napiyorum ya ben!!??
"Haleeee!" Diye çığıran Akın sayesinde Hale masadan başını bir hışımla kaldırdı. Uyuyordu salak!
"Bana bir doksanlık!" Diye bağırdı kalkar kalkmaz. N'oluyor bize yaa.
"Ya Deniz, bizi kim alıp götürecek buradan?"
Diye sordum zor toparladığım kelimelerle.
"Ecemmm valla bilmiyom yaa!" Dedi ve gülmeye başladı.
Bende eşek gibi anırmaya.
"O değilde, abijim sarhoşluk muhteşem bişi yaaa" diye anırmaya başladı Hale.
Akın ise kafasına kravat bağlamış bir şekilde bir tane amcanın masasının üstünde dans ediyordu. Kravatı nerden bulduğunu bilmiyorum ama büyük ihtimal şuan elinde levyeyle koşan amcadan almış.
"Akıııınnn!!!"
Diye bağırdı Cem.
Akın Cem'e dönerken levyeci amcayı farketti ve kafasındaki kravatı çıkartıp amcaya fırlattığı gibi Türkü Bardan kaçıp gitti. Nereye gittiğini de bilmiyor yavrucak. Ben de Akın'ın peşinden gidiyordum ki diğerlerinin hesabı ödeyip kalktığını gördüm. Deniz yanıma gelip kolunu omzuna attı ve saçımı koklamaya başladı.
"Saçın çok güzel kokuyor Ece." Dedi mayışmış bir sesle. Ben ise sarhoşluğun verdiği etkiyle olsa gerek güldüm.
"Teşekkür ederim."
"Ece kankaaaaaa!!!"
Diye bana doğru koşan bir Akın görmemle beraber Deniz başını saçlarımdan kaldırdı ve o tarafa doğru bakmaya başladı. Ben ise tam 'ne var?' diyecekken üzerime atladı ve ikimiz yeri boyladık. O sırada Deniz ise kaşlarını çatmış bir şekilde bakıyordu. Akını üzerimden alır almaz suratının ortasına yumruk attı.
"Deniz dur!" Diye bağırdığımda Deniz bana baktı. Sonra elini çekip gitti.
Sanırım fazlasıyla ayılmıştık.
Ben ise Akın'ın yanına gittim. Kıvranıyordu yerde yavrucak. "Akın iyi misin?"
İnledi. Sonra da güldü ve ayağa kalktı. "İyiyim kanka ama sana bir şey siyeyim mi, Deniz seni seviyor." Sesi göz kırptı ve koşarak Deniz'in sırtına atladı yüzsüz. Ben ise olduğum yerde çivilenmiştim. Deniz ise bu sefer gülüp koşmaya başladı sırtındaki Akın'la. Bende en son yürümeye karar verdiğimde Cem ayılmış ve Haleyi sırtında taşıyordu. Hale ise hala ayılmamış Cem'in sırtında uyumuştu. Ben ise yalnız başıma en arkada yürüyordum. En son bizim apartmana vardığımızda
-akın hale ben- Hale uyandı ve direk eve geçti. Akında aynısını yapınca bende Deniz ve Cem'e
"Teşekkür ederim." Dedim
Onlar ise şaşkınca bana bakıyorlardı.
"Bir şey mi oldu?"
"Siz de mi burada oturuyorsunuz?"
"Iııı evet?"
"Bizde."
!!!I was shocked!!!
"Ne tesadüf, her neyse iyi geceler."
"Bize numaralınızı vermediniz" sesi Cem. Gülümseyip Akın'ın Halenin ve benim numaralarımı yazdım.
"İyi geceler."
"İyi geceler"
Tam arkamı dönüp gidiyordum ki biri kolumdan tutup çevirdi ve sarılıp burnunu saçlarıma gömdü. Deniz.
"Bileğin için gerçekten tekrar özür dilerim. İyi geceler prenses."
Dedi ve gitti. Ben ise Kocaman gözlerle ona bakıyordum. Ve elime tutuşturduğu kutuya. Üzerinde
'Eve gidince yalnızken bak.'
Yazıyordu. Hemen eve koştum ve odama girdim. O sırada abim odama geldi.
Aha!!
"Saat kaç lan?!"
"Iııı şey 1?"
"Aferin gerizekalı! Nerdeydin bu saate kadar?"
"Arkadaşlarla"
Nerden geliyor bu cesaret?!?!
"Eğer bir daha bu kadar gecikirsen yemin ederim seni annemlerin yanına gönderirim. Bundan sonra en geç, bak en geç diyorum, en geç 11'de evde olacaksın! Duydun mu beni?"
"Evet"
"İyi"
Dedi ve gitti. 11 bile geçde neyse.
Kutuyu alıp yatağıma geçtim ve açtım. İçinden mp4 çıkınca gözlerimi büyüttüm. Karıştırmaya başladım. Tüm sevdiğim şarkıları ve şarkıcıları nerden biliyordu. Ona sadece Koray Avcı'yı söylemiştim.
Ama bunun içiminde
Koray Avcı
Cem Adrian
Ahmet Kaya
Adele
Miley Cyrus
Arctic Monkeys
The Beatles
Athena
Duman
Sezen Aksu
Son Feci Bisiklet
Yüzyüzeyken Konuşuruz
Adamlar
Deniz Tekin
Pera
Mabel Matiz
Selena Gomez
Teoman
Pink
Edd Sheeran
Ellie Goulding
Resul Dindar
Gripin
Göksel
Hepsi vardı. Gözlerim dolmuştu çünkü şuana kadar aldığım en güzel hediyeydi. Yarın ona Kocaman bir teşekkür borcum vardı. Ama şimdilik bu müziklerin hepsini dinleyerek uyumam lazımdı.
••••••
Sabah gözlerimi açtığımda kulağıma dolan harika sesle gülümsedim. Ardından müziği kapatıp hazırlandım ve okula doğru yola koyuldum. Tam okulun önüne gelmiştim ki karşıda duran Denizi gördüm koşarak sırtına atladım o ise anın verdiği şaşkınlıkla sarsıldı ama dengesini tutabildi.
"Ulan Akın in kan aşağıya"
"Ne Akını be benim ben Ece"
"Ece?"
"Eveeeet!! Deni aana çok çok çok çok çok çok çok çok ama çooooookkk teşekkür ederim" deyip yanağına Kocaman ve uzun bir öpücük kondurdum. O ise çevik bir hareketle beni sırtından kucağına alarak benim yanağımı öptü ve indirdi. Gülümsedim. Gülümsedi.
"Önemli değil prenses."
"Deniz sana çıkışta bir sürprizim var" dedim. Ona o kadar muhteşem bir şey hazırlamıştım ki çok seveceğine emindim.
"Sen ciddi misin?"
Dedi olabildiğince şaşırmış bir şekilde.
"Evet. Hadi sınıfta görüşürüz" dedim ve gittim.
•••••••••••
Son bebekler!

Bir Çift KahverengiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin