6

23 5 1
                                    

*Maddy*

"Harry zijn we er al" gaap ik. Maar zodra ik het vraag merk ik dat we big steeds vliegen.

"Bijna slaapkop" lacht hij. Ik staar naar buiten door het kleine vliegtuig raampje, ik zie wolken, wolken en nog meer wolken. Opeens zakt het vliegtuig een stuk naar beneden en ik klem me vast aan de armleuningen.

"Rustig Maddy, niks aan de hand" probeert Harry me gerust te stellen.

"Niks aan de hand? Ben je wel helemaal lekker we zakte net naar beneden uit het niets" schreeuw ik in paniek naar Harry. De snelheid van mijn ademhaling neemt steeds meer toe, ik raak totaal in paniek.

"Maddy kijk me aan!" Beveelt Harry me. Ik doe maar wat hij zegt en kijk hem aan.

"Rustig in ademen door je neus en uit door je mond" zegt Harry ik vertrouw hem op dit moment volledig en ik doe weer wat hij zegt. Langzaam wordt mijn ademhaling weer normaal en laat ik de armleuningen los.

"Dankje" zegt ik zachtjes en ik geef Harry een kleine glimlach. Harry slaat zijn arm om me heen en wrijft rustig over mijn arm.

Dames en Heren graag uw riemen vast voor de landing.

"Eindelijk" zucht ik, deze vlucht leek wel een eeuwigheid te duren. Ik klik mijn riem vast en voel langzaam het vliegtuig naar beneden gaan. Als ik de klap van de wielen op de grond hoor kan ik weer rustig ademhalen. We zijn weer op de grond.

"Maddy kom je we mogen er uit of wil je nog een keer vliegen" zegt Harry. Dat laat ik me geen twee keer zeggen en ik spring uit de stoel. Iets te enthousiast waardoor ik me hoofd stoot.

"Sukkel" Lacht Harry. Ik schiet hem een blik maar begin daarna gelijk te lachen. Ik ben echt een sukkel. Ik loop met mijn kleine koffertje handbagage achter Harry aan de slurf uit.

Eindelijk weer met beide benen op de grond.

"Vliegen is niet echt jou ding eh" ik schrik van Harry die opeens van achter me een knuffel geeft.

"Nee niet echt nee, maar ik kom er wel over heen" antwoord ik hem. Ik voel nog een snel kusje tegen mijn wang voor dat hij me los laat en naast me komt lopen. We lopen verder richting de uitgang.
Buiten staat een groepje te roken en ik blijf even staan, eigenlijk wil ik het nu ook maar dan stel ik Harry teleur.

"Kom je nog" roept Harry die bij een taxi staat. Ik knik wat hij natuurlijk niet kan zien en loop naar hem toe.

"I'm proud of you" fluistert hij. Ik glimlach lichtjes, ik weet waar hij het over heeft maar ik wil het er liever niet over hebben.

"Dus had je al een hotel geboekt?" Vraag ik maar om van onderwerp te veranderen. Harry knikt en het blijft stil.

De taxi stopt voor een mega hotel. Wauw. Ik hou nu al van Spanje. Ik stap de taxi uit en Harry betaald de chauffeur. Ik ging altijd wel naar mooie hotels enzo met mijn ouders maar dit is anders.

"You like it babe?" Vraagt Harry en ik knik hevig.

"Lets go then" Harry pakt mijn hand en trekt me mee het hotel in. Binnen is het nog mooier en ik kan nu al niet wachten om naar onze kamer te gaan. Vanaf de plek waar ik nu sta, midden in de lobby kan ik alles zo goed zien. Mijn ogen blijven hangen bij Harry die met 2 pasjes in zijn handen staat. Ik volg hem richting onze kamer.

"Wauw" is het enige wat ik uit mijn mond kan krijgen.

"Vind je het mooi?" Vraagt Harry.

"Ja, dit had je echt niet moeten doen en het volgende hotel betaal ik" zeg ik en Harry schud gelijk zijn hoofd.

"Wel had ik wel moeten doen en nee ga je niet doen" zegt Harry en ik kijk hem geïrriteerd aan.

"Harry geen discussie alsjeblieft" zucht ik.

"Nee niks geen discussie, ik wil graag dingen voor je doen" zegt Harry. Oke hij moet nu kappen.

"Ik wil geen discussie, als je me nodig hebt ik ben buiten" zeg ik boos en gooi de deur achter me dicht. Ik ren de trap af, geen zin om te wachten op de lift. Ik loop het hotel uit richting het parkje wat er naast ligt.
Ik ga zitten op het bankje en haal een sigaret uit mijn zak. Ik laat Harry mij niet veranderen.

"Sorry Maddy, ik had niet door moeten gaan maar ik wil alles voor je doen" ik hoor de stem van Harry achter me.

"Harry hou er dan ook over op" zucht ik. Hij komt naast me zitten en trekt me tegen zich aan. Ik laat het toe? Wat?

"Ik hou er over op Maddy, kijk me eens aan" zegt hij en ik kijk hem aan, diep in zijn prachtige ogen.

"Ha-" verder kom ik niet want Harry drukt zijn lippen op die van mij. Ik ga mee in de kus, wat snel een zoen wordt. Maddy wat doe je? Je was toch boos op hem? Nee ik kan niet boos op hem zijn, Harry doet iets met me. Hij doet heel veel met me.

"Laten we nu dan Madrid vast gaan bekijken?" Glimlacht Harry als we terug trekken.

"Ik zit nog wel even goed zo" antwoord ik hem en ik leg mijn hoofd op zijn borst. Louis zou me zo eens moeten zien. Ik ben erg veranderd sinds dat ik Harry ken.

Harry heeft me veranderd.

-😠-😠-😠-😠-😠-

I'll Show You The World *H.S*Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu