*Harry*Die ruzie met Maddy ging nergens over maar ik moest weer zo stom zijn. Ik vind Maddy echt leuk, ik ben verliefd maar ik kan niet van haar houden, het mag niet. De enige reden dat ik hier zit is omdat ik op Maddy zou letten. Ik wilde op wereld reis ik had alles gepland en toen liep Maddy weg van huis en vroeg Louis mij op haar te letten en haar mee te nemen. En tegen Louis durf je geen nee te zeggen. Louis en ik waren echt maatjes vroeger maar toen hij naar de middelbare school ging veranderde hij. Maddy kwam in Louis leven en Louis zijn gedrag werd alleen maar erger. In het begin vond ik het leuk om met Louis mee te doen, vandaar de tattoos. Als Louis wist wat er door mijn hoofd gaat als ik bij Maddy ben, zal ik niet eens weten wat hij zal doen. Hij houd van haar, maar in gevoelens tonen is hij nooit goed geweest.
Ik kan Maddy het niet vertellen, ik wil haar niet kwijt en als ik het vertel gaat ze waarschijnlijk bij me weg.
We zitten nog steeds rustig op een bankje, Maddy nog steeds dicht tegen me aan.
"Zullen we nu dan wel gaan, ik wil je zo veel laten zien" fluister ik zachtjes in haar oor. Ze knikt en staat gelijk op. Ik betrap mezelf van staren en kijk snel naar beneden.
"Gaan we nog reisleider of blijf je staren" zegt ze met een grijns, shit ze had me door. Ik sta op en ga naast haar lopen. Het liefst zou ik haar hand pakken maar dat lijkt me niet zo'n goed idee.
"Harry deze stad is geweldig" glimlacht Maddy. Die glimlach, de glimlach waar ik als een blok voor ben gevallen.
"Ik ben blij dat je het leuk vind, kom dit vind je vast nog leuker" zeg ik en nu pak ik haar hand en trek ik haar mee.
Ik stop voor het stadion van Real Madrid."Hoe wist je dat ik dit leuk zou vinden?" Vraagt ze nieuwsgierig. Ja dat wil ze denk ik niet weten. Louis vertelde me veel over Maddy voor ik haar ging zien op het vliegveld.
"Gokje" lach ik. Ik pak haar hand en trek haar mee naar binnen.
"Het is geweldig Harry dankjewel dat je me dit allemaal laat zien" ik kijk haar aan en er staat een brede glimlach op haar gezicht.
"Geen probleem ik doe het graag, je bent tenslotte met mij mee op reis" antwoord ik haar en uit het niets voel ik 2 armen om m'n nek. Ik knuffel terug, ik knuffel Maddy midden op het grasveld van Real Madrid.
"Harry.." Ik schrik even van haar toon.
"Jaa?""Wil je me helpen?" Vraagt ze
"Ja natuurlijk, met wat kan ik helpen?" Antwoord ik haar vraag.
"Mij helpen veranderen, ik wil niet altijd de badgirl blijven" zegt ze zacht.
"Natuurlijk Maddy, ik doe alles voor je" en dat laatste zei ik heel zacht. Louis zal kwaad zijn, ik moest Maddy laten wie ze was.
Die belofte ga ik verbreken.
-🤐-🤐-🤐-🤐-
Hii,
Sorry dat het zo lang duurde ik was op vakantie en heb binnenkort weer examens beetje druk allemaal sorry😁😁But hope u liked it
Lots of loveee
JE LEEST
I'll Show You The World *H.S*
Fanfic"En waar ga jij heen" ik kijk op van mijn mobiel. Naast me is een jongen komen zitten, half lang bruin krullend haar en groene ogen.