Hikayeyi okumak istediğinizden emin olmak için mesajlarınızı bekliyorum 😊😊😊
Eve geldim üzerini değştirip hemen uyudum yarn okula gelecek yeni kişileri merak ediyordum ben bunları düşünürken zil çaldı koşarak aşağıya indim kapıyı açtım fakat kimse yoktu gökgürlüyordu yağmur yağıyordu.
korkmuştm hemen kapıyı kapatp odama çktm yattm uyumştm kalktğımda babam kahvaltı hazırlamştı "günaydın baba" deyip hemen bi kaç tane bir şeyler karıştırıp okula gittim okul bugün fazla canlıydı kentine gittim.
arkadaşlarım orda oturuyordu " hey selam naber" onlarda "iyiyiz " demişti .
Zeynep'e sordum" hanı daha gelmediler mi" diye o da "of hayr " demişti bende iyi be dedm okul bahçesine doğru yol aldım otluklara oturmuştm sonra bi baktım lüks otomobil iki tane içinden 3 kişi indi evet evet bunlar sanırım onlardı ama bunlar oldukça kusursuzdur ağzım açık onları,inceledim sonra onlar yeni okulunu geziyorlardi herkez onlara bakıyordu tabi bana bakacak halleri yok ya 😂1 kız 2 oglandı kizla bi oglanin ilişkileri vardı sanırım el ele girdiler okula ve tek oglan onlar, tuaflardi o kadar kusursuzlardi ki onlara bakarken genç çocuk birden bana baktı utanmıştım bende yeniydim ve yeni kişiler gelince gozler onlara cevrildi.
Buna sevinmiştim çocuk beni suzdu ve okula dogru hareket ettiler bunu niye yaptı anlamadım ama gozleri gozlerime denk geldiginde içimdeki ses beni ürpetti korkutucu bi his vardı yanıma arkadaşım geldi zil çoktan çalmıştı.
ama beni lafa tutan mal arkadaşm derse gec kaldım sınıfa girdim ve " özür dilerim geç kaldım girebilir miyim ? " dedim hoca da " tabiki bidaha olmasın " dedi ve yeni gelen çocuğu fark ettim bizim sınıftaydı ve bana özenle baktı yanına oturmak zorunda kaldım yer yoktu ve ben bu çocukta bişeyler olduğuna yemin edebilirdim ama bi o kadar da kusursuz ve yakışıklıydı.
Bana "selam" deyip laf verdi bende "mrb " dedim gülümsedi , çocuk resmen yıkılıyo ben boyle bişey gormedim ya 💜 dersi dinledik ve not aldık zil çaldı genç çocuga şöyle dedim " yenisin sanırım ismin ne " dedim o da " toprak" dedi bende "gökyüzü" dedim . Değişik bi ismin var dedi bende evet seviyorum dedim ismimi dedim " seninki de alışılagelmiş değil ama " demiştim birbirimize bakıp kıkırdadık 😂😂
" kantine mi gidiyosun dedi" " aa evet sendemi " dedim " bende gidiyorum beraber gidebilirz " dedi "ımm sanırım iyi fikir " deyip kantine gittik her ne derse evet demek geliyo içimden gözleri o kadar derin bakıyo ki içim eriyordu o yuzden ona hayır demek imkansızdı .💋