Azt hiszed ismersz?Csak mert bemondta a pletyka TV,hogy a youtube csatornám elérte az 1 millió feliratkozót?Hát felejtsd ezt el kisszívem,mert kurvára nem ismersz.Talán még a nevemet sem tudod.Angel.Szép név igaz?Pedig nem ez az igazi nevem.A legelső nevem amit még babakoromban kaptam a 6. árva volt.Mivel abban az évben hatodiknak kerültem abba a pokolba.Ja persze ezt sem tudtam rólam.Ahogyan sok mást sem.Árva vagyok.Persze a gondozóknak előbb utóbb el kell neveznie azokat a szerencsétleneket akik oda kerülnek.Így a második nevem találóan a Sixth lett.Hatodik.Igazán sok kreativitás szorul néha az emberekbe komolyan.10 éves koromig Sixthként éltem a napjaimat,amikor is az állam úgy gondolta,hogy lehetne kevesebb árvaház is Angliában így a Seven Roses-t ami történetesen az otthonom volt bezáratta.Utca kölyök lettem,aki 2 falat kenyerér koldul az utcán.Egyik éjjel egy spanyol kisfiúval találkoztam.Látszott rajta,hogy még soha életében ilyen környék közelében sem járt.A ruhácskája tiszta volt,megszeppent arcán könnyek csordogáltak végig.
-Mi a neved?-kérdeztem,s legugoltam hozzá merthogy egy sarokban kuporgott az egyik házfal sarkánál.Intett a fejével,hogy nem erti amit mondok majd keserves sírásba kezdett.egész éjjel ott maradtam vele,fogtam apró kezeit amíg sikerült megnyugodnia.egy nő szaladt oda hozzánk hirtelen.Már hajnalodott.Zokogva ölelte magához a fiút és spanyolul kezdett el hozzá beszélni.Összeszört a szívem mikor arra gondoltam,hogy ha nekem lenne anyukám vajon ő is így szeretne e engem.A nő rám nézett,szeme tele volt hálával na meg persze örömkönnyekkel.
-Köszönöm,te kis angyalka!-mondta tört angollal majd megkérdezte hol van az anyukám.
Szomorúan megráztam a fejem.Nekem nincs anyukám.Az asszony elmosolyodott és annyit mondott:
Most már van.
Érted már?Azért mert tudod,hogy én vagyok Angel Garcia,a spanyol popsztár,attól még nem ismersz,nem tudod milyen vagyok,min mentem keresztül.Sok ember szerint bunkó netceleb vagyok,és talán igazuk is van.
De erre csak annyit mondhatok:Én megtehetem.
ESTÁS LEYENDO
Number 10
Ficción GeneralSztáradatlap Név:Angel Garcia Életkor:18 Foglalkozás:Énekes Származás:Spanyol Legnagyobb slágere:patear la pelota(kickball) Angel legközelebbi fellépése Barcelónában az FC Barca Stadiumban lesz a VB megnyitójaként. Jegyek az alábbi linken (link lent...